Deidara si poposedl na ratanové židličce a upil ze svého pití, aby svlažil hrdlo. Rozepnul si jeden knoflík na světle modré košili a zapřel se do opěradla za sebou.
,,Začalo to tehdy, když jsem oslavil svoje osmnáctiny, byla to fakt snad pařba století," zasmál se Deidara, ,,bylo nás tam tolik, že jsem ztrácel přehled o tom, jestli některý lidi vůbec znám. Když ti je totiž osmnáct, jsi už úplně zasvěcenej do všech tajů mafiánskýho prostředí. Seš podrobenej výcviku a podobnejm sračkám, a zjišťuje se, jestli vůbec budeš užitečnej a prospěšněj," vzpomínal Deidara s úsměvem.
Naruto na něm visel doslova pohledem a hltal každé jeho slovo.
,,Po té oslavě mi přišlo divný, že se k sobě Hidan se Sasorim chovají tak nějak zvláštně. Víš jak... Byli ve svý přítomnosti nervózní, Sasori jednou málem dostal infarkt, když se ho Hidan jakože vážně omylem dotknul, zakoktávali se a rudli, když spolu museli mluvit... Netrvalo mi zase tak dlouho a nebyl jsem až tak blbej, abych si spojil dvě a dvě dohromady a došlo mi, že se na mojí oslavě spolu vyspali. Takový to trapný klišé - spousta alkoholu, uvolněný zábrany, jdeme si zaexperimentovat," máchal ve vzduchu s úšklebkem rukama.
Nahnul se pro sklenku, aby se napil a mohl pak pokračovat dál.
,,Po nějaký době jsem se na to už nemohl dívat, přišlo mi dokonce i trapný bejt s nima sám, přišel jsem si jak nějaký pátý kolo u vozu a to fakt nesnáším. Tak jsem si jednou odchytil Sasoriho a potom i Hidana. Promluvil jsem si s nimi. Hučel jsem jim do hlavy, ať se začnou chovat normálně, jestli k sobě nic necítí, nebo ať do toho spolu praští, že za zkoušku nic nedají. Pamatuju si, jak byl Sasori vykulenej, když jsem mu oznámil, že o tom jejich dostaveníčku vím. Byl rudej jak chilli paprička a snažil se trapně zapírat, než nakonec přiznal, že má Hidana rád. Že už ho měl rád předtím. Hidan mě naopak sjel jako malýho usmrkance, co si dovoluju strkat nos do jeho věcí," smál se pobaveně, ,,málem mi dal i přes hubu, že se seru do jeho věcí... Než nakonec ten blbeček uznal, že mám pravdu... A tak do toho spolu praštili. Začali spolu chodit a nestyděli se za to. A nám to nevadilo. Nebo teda... Tajima... Madarův a Fugakův otec, k tomu byl trochu kritickej, že nějaký vztahy mezi dvěma mafiány nedělají dobrotu, ale nakonec nad tím jenom mávnul rukou."
Krátkovlasý mladík svého kamaráda s opravdovým nadšením poslouchal. Konečně se zase mohl o jejich minulosti dozvědět něco víc.
,,A... Proč to teda skončilo? Neklapalo jim to a teď přišli na to, že k sobě pořád něco cítí?" zajímal se Naruto zvědavě.
Dlouhovlásek se znovu natáhnul po skleničce a napil se. Mávnul rukou na procházející obsluhu a naznačil jí, aby mu přinesla ještě dvakrát to samé. Jeho i Narutův drink už byl téměř na dně a před ním byl ještě kousek příběhu.
,,Ne. Právě naopak. Klapalo jim to skvěle. Tvořili takovej idylickej pár. Skoro přesně jako teď ty a šéf... Když bylo šéfovi dvacet pět, to už spolu byli kluci rok, začal si s Tamaem. Potkal ho v baru a zamiloval se do něj. Byl tak trochu zaslepenej, protože to byla jeho myslím pořádná první láska, takže netušil, že by ten zmrd mohl na něj ušít takovou boudu... Ti čtyři spolu trávili docela dost času. Jasně, brali mě kolikrát sebou, ale mě nebavilo jim křenit, takže jsem si spíš v tý době hleděl svýho a snažil se trénovat, abych se pořádně zlepšil. V tu dobu za mnou hodně lezl Itachi a Shisui, bylo jim sedm a pro ně jsem byl něco jako... Hmm, velký zvíře, co jim vypráví hrůzostrašný mafiánský příběhy," zazubil se blondýnek.
Naruto se chápavě usmál.
,,No a po dvou letech se konala jedna akce. Byl jsem tam já, Sasori, Hidan, Fugaku a Madara. Jednalo se o zbraně tuším. Chtěli jsme odkoupit docela hodně zboží, jenže na nás ti překupníci ušili boudu. Pamatuju si jen, že se začalo střílet a Sasoriho trefili, když startovali auto, aby mohli zdrhnout. No a Hidan místo toho, aby je nějak zastavil, běžel k Sasorimu, aby se ubezpečil, že je naživu a relativně v pořádku. Tím se to celý posralo. Přišly jsme o peníze, který jsme měly na zboží, a zbraně jsme taky neměli. Pamatuju si, jak Tajima děsně zuřil a dal to Fugakovi a hlavně Madarovi pěkně sežrat. A Madara si to pak brutálně vylil na těch dvou. Nebylo to moc hezký," povzdechl si Deidara posmutněle.
ČTEŠ
Pod rouškou mafie 3: Úplnost celku [MadaNaru] ✓
FanfictionDva roky utekly jako voda. Už jsou to dva roky, co se po čtveřici hledaných mafiánů a jednom civilistovi slehla zem. Musí se skrývat, měnit svou identitu a často cestovat, aby se vyhli všem, kteří po nich jdou. Narutovi se však stýská po rodině. Rád...