,,Zase si něco posral, že mám pravdu?" uchechtl se Fugaku, když si od něj jeho starší bratr převzal sklenku s whisky a zahleděl se dolů do tančícího chumlu lidí.
,,Nic jsem neposral," odsekl mu Madara nazpět a jeho tvář se stáhla ještě víc, ,,vůbec nevím, co mu přelítlo přes nos."
Mladší se na něj chvilku díval s úšklebkem, než potřásl hlavou a opřel se o zábradlí kousek vedle něj.
,,Znám tě už spoustu let, Madaro," začal hlubokým hlasem, ,,a vím, že ty občas podáš věci tak, jak je úplně nemyslíš... Možná právě v tom bude ten zakopanej pes."
,,Nejseš nějakej chytrej?"
,,Nemám IQ houpacího koně," protočil Fugaku očima a na malou chvíli se otočil přes rameno, aby přelétnul temným pohledem dění za jejich zády.
Shisui s Obitem se ještě stále ládovali naservírovaným jídlem, že se začínal obávat toho, aby taky zbylo něco na ostatní. Itachi seděl na malém koženém gauči vedle Deidary a o něčem se sklenkami šampaňského v rukách debatovali. Sasori skoro až znuděně poposedával v jednom křesílku a míchal malou špejličkou s napíchnutou olivou ve svém martini a Sasuke se ramenem opíral se zamračeným výrazem o zeď a pozoroval to, jak do sebe blondýnek s šedovláskem kopou jednoho panáka za druhým.
,,Hele, já... Nechci ti kecat do tvýho života-"
,,Tak to laskavě nedělej," odbyl ho Madara dřív, než stačil dokončit větu.
,,Ale měl by ses rychle zamyslet nad tím, jak věci děláš a říkáš, nebo ztratíš to jediný, na čem ti skutečně záleží," dokončil Fugaku svou myšlenku.
,,A co mám jako dělat?!" zavrčel dlouhovlásek, usrkl si svého drinku a podíval se temnýma hloubkama na něj.
,,V první řadě byste si měli normálně a zavčasu promluvit, protože jestli tady hodláš trucovat dlouho, tak si s ním pár dnů ještě nepromluvíš."
,,Co to zase kecáš?" nechápal ho.
Fugaku jenom kývnul hlavou k dřevěnému baru, na jehož židličkách vysedával Naruto a Hidan.
Madara se tam otočil také a tiše zavyl.
,,Řekl panáka," zavrčel si pro sebe a odpíchl se od zábradlí, ,,to je jednotný číslo."
Rozešel se směrem k těm dvěma, zanechaje tak svého bratra samotného. Věděl, že jakmile někdo začne pít právě s Hidanem, nastane problém. Ten chlap měl splávek až to slušný nebylo a přepít ho nesvedl ani on sám, což byla pro šedovláska všechna čest.
Objevil se u těch dvou jako temný zamračený stín. Chytil blondýnka za paži a trhnutím ho přitáhnul k sobě.
,,Musíme si promluvit," odpověděl na jeho zmatený výraz.
,,N-nechci s-s tebou mluvit. Nemáme se o-o čem bavit," zadrhával se Uzumaki a snažil se cukáním svou paži vyprostit ze svého sevření.
,,Já jsem se tě neptal, já jsem ti to oznámil," odsekl mu dlouhovlásek a dlouhými kroky, tahaje za sebou cukajícího blonďáka se rozešel k jedněm dveřím na konci patra, které vedli do malého soukromého a hlavně odhlučněného pokoje, který sloužil nejenom pro normální a ničím nerušenou debatu.
Vhodil Naruta do místnosti tak, že blondýn zavrávoral a měl co dělat, aby vůbec udržel rovnováhu a nenamlel si na podlaze hubu.
,,Co to kurva děláš?!" zasyčel na něj naštvaně modroočko a v mírně zakalených hloubkách se mu zlostně zalesklo.
ČTEŠ
Pod rouškou mafie 3: Úplnost celku [MadaNaru] ✓
FanfictionDva roky utekly jako voda. Už jsou to dva roky, co se po čtveřici hledaných mafiánů a jednom civilistovi slehla zem. Musí se skrývat, měnit svou identitu a často cestovat, aby se vyhli všem, kteří po nich jdou. Narutovi se však stýská po rodině. Rád...