40. Přijel jsem se omluvit

423 44 14
                                    

A takhle nějak začal další Narutův přivýdělek. Nebylo to pravidelně, čemuž se upřímně divil, kdy se jeho ex tolik pyšnil tím, jaký má sexuální apetit, ale nechtěl se tím zabývat a nechtěl to rozhodně hrotit. Po každé akci však zůstával nadále jako poslední, ale nyní to nebylo kvůli tomu, aby schytal arogantní posměšky od Kmotra mafie, nýbrž se jim nechal pěkně tvrdě a živočišně ošukat.

Že si musel připadat jako prodejná děvka? Ze začátku mu sice přišlo proti srsti vzít si od něj po styku peníze navíc, ale poté to raději začal ignorovat a víc se soustředil na to, že s ním může trávit čas. Sice trochu jinak, než si úplně představoval, ale jejich sex byl kolikrát výmluvný až až.

Začínal si pomalu myslet, že ho dostává na svou stranu a mohlo by se časem skutečně mezi nimi všechno napravit. Proč by s ním jinak taky spal? Mohl ho odmítnout, vysmát se mu, poslat ho do patřičných mezí, ale on na to prostě kývnul. Že by měl pro něj pořád tu slabost? Že by konečně zapomněl na ty hnusný slova, co mu téměř před dvěma měsíci řekl?

On si však jejich poslední hádku pamatoval až moc dobře. Pamatoval si z ní každé, každičké slovo. Ze začátku byl na něj opravdu nasraný, možná ho i chvilku dokonce skutečně nenáviděl za to, co si mu opovážil vůbec říct, ale postupně přišel hořce na to, že měl vlastně pravdu.

A byl odhodlaný mu to přiznat.

Došlo mu, po miliontém prostudovaní stažených souborů na flashce, že i kdyby chtěl sebevíc, na Danzoua prostě sám nestačí. A jedinou možností, jak docílit své pomsty, bylo spravit vztah s Madarou, protože ten by mu poté dozajista pomohl. Ne, že by to dělal jenom kvůli tomu, to určitě ne. Chtěl mít tuhle životní etapu konečně za sebou a začít žít nor-... Tak jako dřív.

***

,,Dneska večer tu nebudu," pronesl tiše Naruto, když pomáhal sklízet Deidarovi nádobí ze stolu po večeři.

,,Jedeš za šéfem?" dovtípil se bystře blonďák a zazubil se na něj.

Naruto zlehka zrudnul, ale přikývnul.

,,Zase spolu spíte?"

Modrooký se na něj překvapeně podíval. To to na něm bylo až tak vidět? Jak to mohl poznat. Trhaně kývnul hlavou.

,,Bylo mi to jasný," ušklíbnul se vědoucně Dei, ,,vždycky si ráno zářil a byl si až moc hyperaktivní. Taky si byl dost uvolněnej."

,,Chci... To s ním dát zase dohromady," začal se svěřováním mladší, ,,za tu dobu, co nejsme spolu jsem si toho dost uvědomil. Vím, že jsem se choval jako kokot, vím, že jsem mu řekl dost hnusnejch věcí a lituju toho. Měl... Měl jsem se prostě zachovat jinak a řešit věci úplně jinak."

Plavovlásek se na něj vřele usmál.

,,Chtělo to čas, já tě chápu. Přišel si o svoje blízký. Šéf se asi taky nechoval úplně nejlíp, ale oba jste tvrdohlaví horkokrevní mezci, ale mám za to, že vy máte prostě napsáno ve hvězdách, že spolu máte být."

,,Mluvíš jak z nějaký telenovely," uchechtnul se Uzumaki.

,,Taky jsem jich za tu dobu, co tu žijeme viděl mraky," odfrknul si starší, ,,jdi se připravit. Uklidím to tu a Minaru uspím."

,,Děkuju."

,,Za málo a držím pěsti, ať to skončí dobře."

Naruto byl už na odchodu, ale ve dveřích kuchyně se zastavil a otočil se na plavovláska přes rameno.

,,Myslíš, že mi odpustí?"

,,Určitě. Vím, že tě miluje."

Blondýnek se na něj zlehka radostně pousmál, kývnul hlavou a vyrazil se připravit.

Pod rouškou mafie 3: Úplnost celku [MadaNaru] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat