,,Zdá se mi to, nebo je teďka nějak moc podivně v klidu?" zamumlal tiše Sasuke k Itachimu, když kráčeli kousek za Madarou a Fugakem.
Starší z bratrů si jenom povzdechnul a pokrčil rameny.
,,Má tu snad panikařit a šílet? To by nám asi morálku moc nezvedlo."
,,No, to ne, ale... Na to, že jdeme s hlavama přímo k řezníkovi a Naruto je nejspíš už někde u Danzoua, a rozhodně se tam, podle toho co jsem různě slyšel, nebude mít jako v Hotelu Hilton, tak je teďka až podezřele klidnej. A otec taky... A sám musíš uznat, že tohle už je kolosální průser, ze kterýho mám blbej pocit i já."
Itachi se na svého mladšího zadumaného brášku podíval s pozdviženým obočím.
,,Poslyš, Sasuke," začal s odkašláním, ,,tuhle jak si šmejdil ve strejdově počítači, co si tam všechno našel?"
Mladší černovlásek se na něj nechápavě zahleděl.
,,Jak jako našel? Měl jsem tam snad hledat i něco jinýho?" zeptal se ho překvapeně, ,,Šel jsem jenom čistě po tý složce na Danzoua, jak po mě Naruto chtěl. Na nic jinýho jsem nekoukal... Proč?"
Dlouhovlásek si během chůze promnul kořen nosu a znovu vydechnul. I jemu se ten nenadálý klid nejstarších Uchihů zdál trochu podezřelý.
,,Párkrát... Když jsem šel třeba okolo strejdovi pracovny, nebo okolo tátova pokoje, zaslechl jsem, jak si s někým volají," spustil a zpomalil krok, aby se vzdálenost mezi těmi dvěma vepředu trochu prodloužila a oni je tak nezaslechli.
,,Šmíroval si je?" uchechtl se Sasuke, ,,Slušný a vychovaný Itachi šmíroval hovory vlastního strejdy a otce? To mi k tobě nesedí."
Starší protočil očima.
,,Pocházím z mafiánskýho rodu, Sasuke, mám to prostě v genech."
Mladší na něj jenom pochvalně mrknul.
,,A s kým si volali? A o čem se bavili?" začal vyzvídat.
,,Nevím, skoro pokaždý jsem přišel uprostřed nebo na konci jejich hovoru. Bylo těžký rozeznat s kým mluví, ale rozhodně to byl tentýž chlap."
,,Tohle jsou informace úplně o ničem," zabručel Sasuke nespokojeně.
,,Podle mě se bavili v nějakým tajných šifrách nebo co, moc jsem tomu nerozuměl," mluvil Itachi dál, ,,jediný, na co jsem se upnul byly slova jako experiment, pokrok, nálož a nějaká divná zkratka P8. Neříká ti to něco?"
Sasuke jenom zavrtěl hlavou.
,,Volali si s Orochimarem," ozval se po Itachiho boku najednou hrubší a nakřáplý hlas, až sebou oba trhnuli.
Hidan se na ně ušklíbnout.
,,Na to, že si hlídáte, aby vás neslyšeli ti dva před váma, tak už si nehlídáte, koho máte za prdelí."
,,Seš si tím stoprocentně jistej?" zeptal se ho Itachi a zcela ignoroval jeho rejpavou poznámku.
,,Z devadesáti procent," přikývnul šedovlasý muž, ,,těch deset zabírá Sakuma. Je s Orochimarem jedna prdel, ale sázím na to, že to byl náš starej, známej, slizkej Orouš, s kým se bavili. Dlouho ve vile nebyl, takže dozajista musel na něčem dělat."
,,Souhlasím," přidal se k nim další hlas a vedle Sasukeho se nyní objevila rusovlasá hlava, ,,už jenom z těch přechozích slov, budou mít ty hovory co dočinění s Orochimarem."
,,A-ale... Jak si můžete bejt tak jistý?" nechápal Sasuke zamračeně.
,,Orochimarovo druhý jméno? Experiment," uchechtl se Hidan s mrknutím, ,,je experimentama a různejma pokusama potrhlej. Ať už se to týká pokusech na lidí nebo experimentech s drogama, jedy, zbraněmi, prostě čímkoliv.
ČTEŠ
Pod rouškou mafie 3: Úplnost celku [MadaNaru] ✓
FanfictionDva roky utekly jako voda. Už jsou to dva roky, co se po čtveřici hledaných mafiánů a jednom civilistovi slehla zem. Musí se skrývat, měnit svou identitu a často cestovat, aby se vyhli všem, kteří po nich jdou. Narutovi se však stýská po rodině. Rád...