17. Shimura Danzou

438 43 2
                                    

Madara se zadíval na blonďatého mladíka, jak sedí celý nedočkavý na posteli a tiše vyčkává na to, až začne konečně mluvit a dozví se tak něco nového. Jednoduchým pohybem ze sebe svléknul černé sako, které si dnešního večera do klubu vzal a přehodil jej přes opěrátko židle, než se pomalým, dlouhým krokem vydal k posteli a posadil se na ní vedle modrookého mladíka, který z něj nespouštěl oči.

,,Asi bych měl začít úplně od začátku, abys to všechno pochopil," začal s povzdechem.

Poposedl si na posteli tak, aby si mohl sednout do tureckého sedu a počkal, až si blondýnek sedne naproti němu.

,,V každé zemi nebo městě existuje několik mafiánských gangů, kteří spolu soupeří jak o kšefty, tak o moc. Každý z nich by chtěl být na vrcholu a nemuset se tak zodpovídat ostatním, každý by chtěl mít všechno přímo na dlani a jenom sedět na prdeli a koukat se na to, jak jeho podřízení makají jako opičky. Jenže cesta na vrchol není tak úplně jednoduchá, stojí to spousty peněz, nehledě na to, kolik proleješ krve, jak už svých lidí nebo jiných," začal Madara trochu hrubším hlasem.

Přišel si nyní trochu jako učitel na nějaké škole, který vysvětluje děckám novou látku a chce, aby jí pochopili nejlíp, jak to jen půjde.

,,Každý gang má svého bosse, svého vůdce, pod kterým pracuje. V celým Japonsku je jich třeba několik desítek. Každý gang se taky specializuje na něco jiného. Ať už se jedná o zbraně, drogy, bordely, trhy s bílým masem, nebo jenom trapný výběr poplatků za nesmyslnou ochranu lidí, zabíjení na zakázku či prodej orgánů. Každý boss ale slouží Kmotrovi mafie. V každé zemi existuje jenom jeden, aby z toho nebyl zbytečný zmatek."

,,Takže ty si Kmotrem Japonska," podotkl Naruto tiše.

,,Správně," přikývnul Madara, ,,pod moje křídla spadá celičká japonská mafie, všichni jsou mojí podřízení. Dokonce i Fugaku a jeho rodina, i když jsme vlastně všichni jedna krev. Na post Kmotra se dostaneš buď tím, že to místo zdědíš po svém, většinou, otci, jako třeba já. Málokdy se stane, že to místo získáš po své matce. A nebo se na to místo prostě vypracuješ, což znamená, že mě kdokoliv může vyzvat na souboj o místo Kmotra, ale to ti vysvětlovat nebudu. Jsou to zbytečné žvásty a trvalo by věčnost, než bysme se dostali k jádru věci. O tom si můžeme promluvit později, když tě to bude zajímat."

Blondýnek jenom tiše přikývnul. Jistě, že se o tom rád dozví. Zmínka o tom, že by snad někdo mohl Madaru vyzvat na nějaký souboj se mu sice nezamlouvala a chtěl by o tom vědět víc, ale nyní se soustředil na jiný problém.

,,Danzou existoval už v době, kdy ještě na Kmotrovském postu býval můj otec. Neustále se s ním snažil soupeřit, avšak nikdy jej k boji nevyzval. Snažil se spíš o to, aby každý jeho kšeft nějak podělal, schválně přebíral lidi na svoji stranu, aby se nejdříve zodpovídali jemu, než mému otci. Prostě se k postu Kmotra chtěl dostat oklikou, což jde vlastně taky. Čím víc lidí máš pod sebou, tím narůstá tvoje moc. A pokud jich máš za sebou víc, než Kmotr, jsi prostě jednoduše v přesile, kdyby se dostalo na nějaké krveprolití. Dá se to přirovnat k válčení. Čím větší je tvoje armáda, tím větší máš šanci na výhru."

Madara se na krátkou chvilku odmlčel, aby si v hlavě srovnal události, které se staly už před pár desítkami let.

,,Otci se samozřejmě jeho chování nelíbilo a několikrát si Danzoua pozval na kobereček, aby mu domluvil, ale on se vždycky choval arogantně, výsměšně a sebestředně. Vůbec nebral mého otce jako soupeře, ale přitom to byl zbabělec, který ho na boj nikdy nevyzval. A když otec pochopil, že s ním není kladná řeč, požádal mě, abych to převzal do svých rukou já."

Pod rouškou mafie 3: Úplnost celku [MadaNaru] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat