2. Neberu to jako útěk, pro mě je to dovolená

576 54 24
                                    

,,To mi ani nesundáš oblečení?" ušklíbnul se Madara a chytil okamžitě Narutovy oblé půlky do rukou a přidržel si ho nad svým penisem.

,,Seru ti na nějaký oblečení, chci šukat a jediný co k tomu potřebuju je tvoje postavený péro," mumlal blonďák a pohledem sjel mezi černovláskovy nohy, ,,který tu mimochodem čeká nadržený jak pes na páníčka u dveří," ušklíbnul se a jedním prudkým přírazem na něj dosedl.

Ložnicí se ozval dvojitý prudký slastný výkřik.

***

Sasori sebou až polekaně trhnul, když uslyšel křik, který se nesl z prvního patra.

,,Už zase?" zamumlal skoro nešťastně, ,,Copak si nemůžou dát jeden večer pauzu?"

Deidara se jenom ušklíbnul.

,,Jejich sexuálním životem bych opravdu chtěl žít. Oni dva si užívají a mi tu meleme čůrákama na suchu," prohodil trochu zachmuřeně.

Hidan protočil očima a zavrtěl hlavou.

,,Já bych to radši neřešil."

,,Neříkej, že by sis neužil!" chopil se ihned Deidara debaty a hrcnul si do pohodlného měkkého křesla.

Složil si nohy pod sebe, loktem se opřel o opěrku a o dlaň si opřel bradu.

,,Taky neříkám, že jsem si neužil. Brazilský nevěstince jsou jedny z nejlepších," odvětil šedovlasý muž poněkud hrdě a snažil se ignorovat Sasoriho zvláštní pohled, který na něj vrhal.

,,Fuj! Co kdybys něco chytil?!" vyjekl pohoršeně Deidara.

,,Znáš slovo kondom?"

,,Já přes igelit nešukám."

,,Nešukáš, protože seš šukanej," ušklíbnul se Sasori.

,,No dovol!" začal se okamžitě čertit Deidara.

,,Dovolím, nikdy si nebyl dominantní typ."

,,Jsem bisexuál, Sasori! Jak by mě asi mohla šukat ženská!"

,,Deidaro," zamručel Hidan a promnul si kořen nosu, ,,odmítáš spát s kýmkoliv, kdo má víc vlasový kosmetiky, než ty."

,,Jo a to víš jako odkud?!"

Hidanovu odpověď skoro až přehlušily další výkřiky slasti, které se nesly z pokoje nad nimi, doprovázené bušením postele o zeď, jak do ní při každém tvrdém a drsném přírazu narazila.

,,Dej tu televizi nahlas, nebo mě jebne," poradil šedovláskovi Sasori.

***

Ráno Naruta probudily sluneční paprsky nemilosrdně ho píchající do obličeje a štěbetání ptactva, které venku poletovalo. Ospale zamručel a pomalu otevřel oči. Opatrně se protáhnul, aby nevzbudil tělo odpočívající vedle něj. Pousmál se, když spatřil jeho uvolněnou tvář, na které pořád nebyla vidět ani jedna malá vráska. Tiše se vykradl z postele a nahý přeběhnul do vedlejší koupelny, aby se trochu zkulturnil a připravil se na nový den.

Jak už bylo jeho každodenním zvykem, vždycky po rychlé studené sprše se prohlédnul v zrcadle. Zkontroloval si svoje lehce zjizvená záda, pokračoval k větší kulaté jizvě pod levou klíční kostí až na potetované prso pod ní. Ano potetované. Blonďák si asi po roce jejich ,,dovolené" nechal slabou a tenkou jizvu obtáhnout černým inkoustem. Vůbec netušil, co ho k tomu vedlo, ale chtěl, aby to bylo vidět. Aby všichni věděli, kam patří. Teď už to bylo stejně jedno.

Pod rouškou mafie 3: Úplnost celku [MadaNaru] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat