,,Bavte se," usmívala se Kushina, drže v rukách malou Minaru, která naučeně mávala všem, kdo nyní opouštěli vilu.
Minato stál vedle nich a jenom se usmíval. Bylo to až komicky podivné. Trochu to vypadalo, jako když matka pouští svoje syny na nějakou zábavu. No... Pouštěla jenom jednoho, ne těch devět ostatních chlapů.
Naruto se jenom ušklíbnul a nasednul do jednoho přistavěného taxíku na zadní sedačky, kde se už mačkal Itachi s Deidarou a vepředu posedával Sasuke.
Ve druhém taxíku seděl zamračený Madara, který momentálně Uzumakiho divné a odtažité chování vůbec nepobíral, společně s Fugakem. K nim si pak přisednul ještě Obito a Shisui.
A třetí taxík měli pro sebe jenom Hidan a Sasori, kteří to uvítali s naprostým nadšením. Za prvé, nebudou se muset mačkat mezi ostatními a za druhé se nebudou muset krotit v tom, kdo jako první strčí jazyk tomu druhému do pusy. Chvilku po Madarově svolení se z nich stala téměř divá sexuální zvěř.
***
,,Vy jste se štěkli?" zajímal se okamžitě Deidara, jakmile se taxík rozjel do blízkého města.
Naruto si tiše povzdechnul. Nechtěl to moc rozebírat. Zvláště ne před Sasukem a Itachim. I když si s nejmladším Uchihou včerejšího večera opravdu pěkně poklábosil, nechtěl vytahovat nic intimnějšího a osobnějšího, co se týkalo vztahu s jeho strýcem. Mávnul nad tím proto jenom rukou.
,,Nech to plavat, o nic nejde."
Deidara si ho přeměřil zkoumavým pohledem. Znal ho už skoro čtvrtým rokem, a proto mu bylo okamžitě jasné, že o něco jde. Ale zdržel se jakéhokoliv vyzvídání, na to bude čas určitě později.
***
,,Je všechno mezi váma dvěma v pořádku?"
Madara protočil jenom očima a raději se dál věnoval ubíhající krajině za oknem taxíku. Aby si jeho mladší bratr někdy něčeho nevšimnul.
,,Štěkli jste se?" dorážel dál zvědavě Fugaku.
,,Nestarej se."
,,Dneska byl nějakej odtažitej," nedal si pokoj.
,,Hm, to včera večer taky," odfrknul si Madara.
,,Problémy v ráji, strejdo?" ozval se z přední sedačky Obito a natočil hlavu tak, aby na něj viděl.
,,Ještě ty začínej," zamračil se Madara nepříjemně.
To si zase vybral spolucestující. V první chvíli dokonce uvažoval, že nikam nepojede a zůstane ve vile s Kushinou, Minatem a tou malou ďáblicí, která se pomalu začínala otrkávat a víc si ho všímat. Ale nakonec nechtěl vypadat jako nějaký starý mrzout, a když s návštěvou baru souhlasil i Fugaku, rozhodl se jet také.
***
Jakmile o několik desítek minut později vstoupili do klubu, přivítala hlučná hudba, halasní lidé a přítmí, které protrhovaly různobarevné paprsky světla z reflektorů. Na konci velkého sálu bylo velké pódium, na které se svíjelo několik tanečnic u tyče, a napravo od něj byl dlouhý pult se zvukovým vybavením, u kterého se pohupoval chlapík s jedním velkým sluchátkem na uchu.
Madara s Fugakem se odpojili od skupiny a vzdálili se kdovíkam, nechaje je tam postávat a pokukovat, než se k nim po pár minutách vrátili.
Za doprovodu hlasité dunící hudby jim oznámili, že se mají vydat nahoru po točitých kovových schodech do jedné z VIP částí.
ČTEŠ
Pod rouškou mafie 3: Úplnost celku [MadaNaru] ✓
أدب الهواةDva roky utekly jako voda. Už jsou to dva roky, co se po čtveřici hledaných mafiánů a jednom civilistovi slehla zem. Musí se skrývat, měnit svou identitu a často cestovat, aby se vyhli všem, kteří po nich jdou. Narutovi se však stýská po rodině. Rád...