25. Vzít věci do vlastních rukou

364 39 16
                                    

Blonďatý mladík zamračeně nakráčel zcela nahý do ložnice, v závěsu za ním samozřejmě Madara, kterého sprcha přestala rázem bavit a chtěl znát odpovědi na svoje otázky.

,,Chci okamžitě vědět, co se ti stalo!" zvýšil na něj hrubě hlas.

,,Já se ti ale nemusím vůbec zpovídat! Tohle je čistě moje věc!" vyhrknul na něj rozhořčeně Uzumaki a sáhnul po prvních trenkách v komodě, aby si je mohl natáhnout a zahalit tak aspoň trochu svoji nahotu.

Madara před ním stál jenom s ručníkem omotaným kolem beder a s rukama založenýma na vypracovaných prsou. Měřil si ho zamračeným pohled s přimhouřenými víčky, pod kterými se skrývaly ty nejčernější oči na světě.

,,Má to něco společného snad s tím, že poslední dobou nemůžu skoro nikde sehnat Hidana, Sasoriho a dokonce ani Itachiho nebo Sasukeho?!" nenechal se jen tak zahnat do kouta.

Naruto na milisekundu strnul. Myslel si, že celý ten jeho trénink mají všichni pod palcem a Madara tak nebude mít sebemenší tušení o tom, že se něco takového pod jeho střechou děje. Očividně se pletl.

,,Říkám ti, nestarej se. Měl si se starat předtím a ne teď!" vyhrknul na něj znovu a rozpřáhnul ruce do stran.

Nejstarší Uchiha nakrčil obočí. Co to tu zase povídá?

,,Co tím myslíš?" nechápal ho, ,,Starám se o tebe pořád."

,,Co tím myslím?" zopakoval Naruto a uchechtl s potřesením hlavy, ,,Myslím tím to, že místo toho, aby si se snažil být mou oporou, vzdal si to po pár dnech a zavolal si cvokaře, aby to vzal za tebe!"

,,Já jsem s tebou ale trávil čas! Mluvil jsem s tebou! Ale to tys mě ignoroval a radši si čuměl z okna! Co jsem měl jako dělat?!"

,,Jako na mě třeba mluvit?! I když jsem ti třeba neodpovídal, vnímal jsem tvou přítomnost! A potřeboval jsem jí do prdele! Nepřicházím o rodiče svojí vinou každej den, chápeš?! Bolelo mě to! Ale ještě víc mě bolelo, že ses na mě vysral! Kdybys tu byl... Kdybys to ještě den dva vydržel, rozmluvil bych se! A pak bych byl v nejspíš relativně v pohodě!"

Madara nestačil zírat, kam se jejich po dlouhé době strávený večer začíná stáčet. To byl vážně tak moc naivní, že si myslel, že za ním prostě vleze do sprchy, společně se umyjí a pak si vlezou do postele, kde se k sobě přitulí a budou tak spát až do rána? Ne, že by mu třeba nechyběla nějaká ta intimní chvilka, ale věděl, že na to bude ještě dostatek času, a taky nechtěl mladíka do ničeho nutit nebo to nějak uspěchat. Ale takovýhle večer si teda rozhodně nepředstavoval.

,,Takže mi chceš snad naznačit, že to, co máš na hrudníku je snad moje vina?! Jenom proto, že jsem prostě musel makat, tak ty sis našel nějakou úchylnou zábavu v tom si devastovat tělo?!"

,,Celej můj posranej život je tvoje zkurvená vina!" zakřičel na něj udýchaně blondýnek a do modrých hloubek mu vhrkly slzy.

Začínal se po těle třást a nebylo to zimou a tím, že tu stál oblečený jenom ve spodním prádle. Třásl se vztekem. Potlačovaným a hromaděným vztekem hluboko uvnitř sebe.

,,C-co?"

Madara zmateně ustoupil krok dozadu a spustil ruce podél těla.

,,Jo!" vyhrknul blondýnek, popotáhnul a hřbetem dlaně si utřel svoje vlhké oči, ,,Od tý doby, co ses mi nasral do života, jde všechno do hajzlu! Všechno! Úplně všechno!"

,,O čem to tu mluvíš?"

,,Ty si snad do prdele kurva myslíš, že všechno, co se mi díky tobě stalo, jsem jen tak hodil za hlavu?!" rozesmál se poněkud hystericky mladší muž, ,,Že jsem nad tím jenom s úsměvem mávnul rukou a chachá, no jo, tak mě zbičoval! Chachá, no jo, tak mě potom znásilnil, co si myslel, že jsem na něj hrál nějaký dramatický divadlo s rodiči, když zdrhli do Phoenixu! Chachá, no jo, tak jsem musel podstoupit nějakou vymrdanou zkoušku, kde mě vyslýchali, mlátili, týrali, vyřezali mi na prso nějakou vykurvenou jizvu a všichni se na tom někde v kamrlíku u kamer chlámali!"

Pod rouškou mafie 3: Úplnost celku [MadaNaru] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat