3. Odpoledne s Deidarou

517 50 10
                                    

,,Kam se tak fintíš?" zajímal se šedovlasý muž, sleduje blondýnka, jak si zapíná knoflíčky na světle modré košili s krátkým rukávem.

,,Jdu s Narutem na nákupy," odvětil Deidara a utáhnul si gumičku ve vlasech, aby mu jeho pověstný blonďatý ohon pořádně držel ve vzduchu.

Hidan nešťastně protáhnul obličej.

,,Dneska zase?" vydechl utýraně, ,,To jim jako nikdy nedojdou baterky?! Tímhle stylem užene šéfovi infarkt."

,,Nejspíš jo. Takže vám kluci, radím, abyste na noc radši někam zmizeli," zazubil se blondýnek.

,,Ty budeš jako doma?"

,,Ne. Večer se půjdu nejspíš bavit do baru. Má tam být nějaká akce," pokrčil rameny.

,,Půjdeme s tebou," rozhodl Sasori.

,,A kdo řekl, že chci, abyste šli se mnou? Nechci mít vás dva za prdelej, chci si taky užít," odfrknul si.

Hidan ho s úšklebkem poplácal po zádech.

,,Ještě budeš rád, že ti budeme stát za zadkem. Pamatuješ, jako to dopadlo na Filipínách, kdy si tě těch pět chlapů spletlo s prostitutkou? Tos byl navýsost rád, že jsme byli se Sasorim poblíž."

,,Sklapni, Hidane, to se stalo jenom jednou!"

***

,,Užij si to," loučil se Madara se svým partnerem vřelým polibkem.

,,Nevadí ti, že jdu s Deidarou?" strachoval se trochu blondýnek.

Madara se na něj zvesela zasmál a počechral ho ve vlasech jako malé dítě.

,,Rozhodně ne! Aspoň si od tebe na chvíli odpočinu!"

Naruto uraženě našpulil tváře a založil si ruce na prsou.

,,No dovol!" vyprsknul, ,,Netušil jsem, že je to se mnou tak špatný! Nikdy sis nestěžoval!"

Madara s úšklebkem zavrtěl hlavou a sklonil se k němu pro další polibek.

,,Užij si to a vrať se brzy. Miluju tě."

Blondýnek se spokojeně usmál.

,,Já tebe taky," rozloučil se a zabouchnul za sebou dveře jejich ložnice.

Uchiha s tichým zasmáním zavrtěl hlavou a sedl si na ustlanou postel. Na tváři se mu stále tetelil zamilovaný úsměv. Už to bylo přes tři roky, co se s tímhle mladým bláznem dal dohromady. Upřímně si nikdy nemyslel, že by jejich vztah mohl mít tak dlouhé trvání. Už jenom vzhledem k jejich věkovému rozdílu, jeho úžasné práci a k jejich ne zrovna normálnímu životu. Jenže přesně toho, čeho se bál, je spíše více a více stmelovalo.

Přede více, jak dvěma a půl lety jejich vztah procházel opravdu tvrdou zkouškou. Od Narutova zasvěcení do jejich rodinného podniku až po finále s Nerovým otcem Mizuke Yutarashim a s ním i spojenou minulost s jeho bratrem. V tom uplynulém roce, kdy se všechno tohle seběhlo, to nebylo ani pro jednoho jednoduché a Madara se vážně obával toho, že na to, jak moc se do toho mladého blázna zamiloval, tak to nevydrží. Ale opak byl pravdou. To blonďaté stvoření se ho drželo jako klíště a upřímně dělalo jeho život šťastnějším. Vnášel do jeho, dřív pochmurného a tvrdého života, světlo, radost, lásku, porozumění.

Když se vrátil v myšlenkách do doby, kdy byl zamilovaný ještě do Mizukeho bratra Tamaeho, uvědomil si, že ani Tamae mu do života nedal tolik, co Naruto. A když se pak přišlo na to, že byl Tamae Ichida jenom policista v přestrojení, který po něm šel, všechny city k němu předstíral a Madara jej musel pro svoje dobro i dobro své rodiny zabít, nebylo to pro něj až tak příšerné. Ano, bolelo ho to, cítil se najednou prázdný. Neúplný. Obelhaný. Trochu i zničený. Měl nepříjemnou imaginární díru v srdci, kterou si myslel, že už jen tak něco nezacelí. Než objevil Naruta. Díky němu se stal opět úplným a díra v jeho srdci byla opět zaplněná.

Pod rouškou mafie 3: Úplnost celku [MadaNaru] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat