28. První návštěva

332 43 12
                                    

,,Tak už mi konečně prozradíš kam jedeme?" zajímal se zvědavě s pozdvihnutým obočím Sasuke a usedal na místo spolujezdce do jednoho ze strýcových aut.

Itachi si sedl na místo řidiče a natáhnul se pro bezpečnostní pás.

,,Připoutej se," řekl jenom.

Nejmladší Uchiha si s protočením očí odfrknul, ale nakonec udělal tak, jak mu bratr nařídil.

,,No?" pobídnul ho, když druhý nastartoval.

,,To je překvapení," mrknul na něj Itachi a pomalu se rozjel z garáže, ,,a vypni to sledovací zařízení, nikdo nepotřebuje vědět, kam jedeme."

Sasuke nakrčil obočí, ale opět udělal tak, jak mu bratr nařídil. Natáhnul se k dotykovému displeji na palubovce auta a cosi tam rychle naťukal. Tohle Itachiho chování se mu zdálo víc, jak podezřelé.

,,Víš, že překvápka nesnáším, tak to konečně vyklop," zamručel.

Starší mladík vyjel z pozemku svého strýce, zařadil vyšší rychlost a mířil si to po ještě cestě k hlavní silnici.

,,Jedeme za Narutem a Deidarou."

,,Cože?! Ty... Ty jako víš, kde jsou?" vydechl zmateně Sasuke.

Itachi jenom přikývnul a soustředil se na řízení.

,,P-počkej, ale... Strejda o tom nic neví, že?"

Jako odpověď se mu dostalo zavrtění hlavy.

,,Tohle chování se ti nepodobá," ušklíbnul se Sasuke, ,,vždycky hraješ podle pravidel. Co se stalo, že tentokrát neskáčeš tak, jak druzí pískají?"

,,Tohle je poněkud jiná situace, Sasuke a instinkt mi říká, že na nějaký pravidla se teď mám zvysoka vybodnout."

,,Páni," písknul uznale Sasuke a s šibalským úsměvem se více zapřel do pohodlné kožené sedačky, ,,tenhle Itachi se mi líbí."

***

Itachi se Sasukem zastihli Naruta, Deidaru i Minaru jak společně uklízí a snaží se vybalit a zatřídit si svoje věci.

,,Mrzí mě, že je to tu v takovémhle stavu," usmál se omluvně starší Uchiha, ,,ale jaksi jsem tu netrávil vůbec čas."

,,To je v pohodě," usmál se na něj druhý dlouhovlásek, ,,chce to jenom trochu poklidit, oprášit prach a bude to tu perfektní."

,,Jo, moc děkujeme za pomoc," přitakal Naruto.

Minaru kolem nich pobíhala s malou lopátkou a smetáčkem v rukách. Deidara jí šikovně spletl dlouhé vlásky do copu a do vlasů jí upevnil šáteček. Vypadala jako rozkošná malá uklízečka.

,,Rádi bysme vám něco nabídli k pití nebo k jídlu, ale jaksi... Jsme nebyli ještě ani na nákupu," uchechtl se rozpačitě Naruto a pohodil rameny.

Sasuke se podíval na Itachiho a ten jenom přikývnul. Z kapsy vylovil kličky a podal je svému mladšímu bratrovi.

,,Tak pojď, pojedeme nakoupit," kývnul Sasuke na blondýnka.

Ten se však otočil na druhého plavovláska.

,,Máme vzít Minaru sebou?"

,,Ne, není potřeba. Zvládneme to tady."

,,Já jen, jestli jste nechtěli chvilku o samotě, víš?" mrknul na něj šibalsky Naruto a pak se rozesmál, když si všimnul, jak Deidarovy líčka mírně znachověly.

Pod rouškou mafie 3: Úplnost celku [MadaNaru] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat