interview

1.3K 63 23
                                    

- Cześć witajcie, z tej strony Coraline Ray, witam was serdecznie. W naszym dzisiejszym studiu zawitali goście, którzy wygrali eurowizje, Måneskin! - powiedziałam swoją formułkę jak zawsze. - Cześć chłopcy no i oczywiście Vic.

- Hej. - odpowiedzieli wszyscy po kolei nadal zdziwieni całą sytuacją.

- Jak czujecie się z wygraną tak dużego konkursy? To musi być dla was wielki krok jak i dla waszej kariery.

- Oj, uwierz Cora, jeśli mogę tam mówić. - powiedział David.

- Oczywiście.

- Tak więc uwierz, że jest to dla nas bardzo duży krok. Chyba widać to było po naszych reakcjach. - zaśmiał się swoim cudownym śmiechem a ja już zaczęłam się rozpływać, tak bardzo mi tego brakuje. - Rozwinęliśmy się, mamy więcej zaproszeń do wywiadów oraz na koncerty.

- Gratuluje z tego powodu. Osobiście oglądałam eurowizje i sądzę, że wpadliście tam najlepiej, wiec wygrana w 100% zasłużona.

- Dziękujemy bardzo. - odpowiedział Thomas.

- Kolejne pytanie. Dużo osób chciałoby wiedzieć, kiedy możemy się spodziewać kolejnej piosenki?

- Pracujemy nad tym, bardzo możliwe, że za niedługo usłyszycie od nas nową piosenkę. - powiedziała Vic.

- To bardzo fajnie. Kolejne pytanie. Dużo fanów ma zagłostke i często pytają o jedną z waszych piosenek. Dokładniej to o Coraline. Czy jest to piosenka napisana dokładnie o jakiejś dziewczynie, tak zwana piosenka z uczuciami, czy jest napisana po prostu jako normalna piosenka, która nic nie znaczy?

- Ta piosenka jest bardzo ważna dla naszej czwórki. Mieliśmy kiedyś przyjaciółkę, która się tak nazywała, dokładnie opisuje ją słowo w słowo. Dla mnie była kimś ważniejszym, dlatego jestem bardzo przywiązany do tej piosenki. Nasza Cori pewnie myśli, że o niej zapomnieliśmy, ale wręcz przeciwnie, często o niej rozmawiamy i wspominamy. Nikt z nas nie miał odwagi do niej napisać i bardzo za nią tęsknimy. Może kiedyś nadejdzie ten czas, kiedy znów odnowimy kontakt. - powiedział Damiano patrząc cały czas na mnie.

- Mamy taką nadzieję. Była naszą gwiazdką. - dopowiedziała Vic.

- Wow, w takim razie zazdroszczę tej dziewczynie i sądzę, że wiele dziewczyn w tym momencie też. Trzymam kciuki żeby udało wam się z nią skontaktować.

- Dziękujemy Cora. - powiedział Thomas.

- Pytanie głównie zadawane do Damiano, czyli czy masz dziewczynę?

- Tak, już nie dziewczynę a nawet narzeczoną.

- W takim razie serdeczne gratulacje. - powiedziałam i uśmiechnęłam się sztucznie.

- Tutaj bardziej pytanie do reszty zespołu. Wiele fanek zadawało to pytanie. Jak pachnie Damiano? - powiedziałam i lekko się zasmiałam.

- Pachnie fajkami to przede wszystkim. - powiedziała Vic i się zaśmiała jak reszta zespołu. - I jego perfumami.

- W końcu fanki mają swoją upragnioną odpowiedź.

- Nazwy perfum nie zdradzę. To mój sekret. - zaśmiał się David.

- Niestety takich rzeczy się nie dowiecie, nie będziecie pachnieć jak Damiano David. - powiedziałam i się zasmiałam a zaraz ze mną zespół. - Czy spodziewaliście się, że będziecie w takim miejscu jak jesteście teraz i będzie tak bardzo znani?

- Nie, w ogóle się tego nie spodziewaliśmy. To było nasze marzenie od dziecka, ale kompletnie się nie spodziewaliśmy, że to nastąpiło tak szybko. Nadal nie możemy w to uwierzyć. - powiedziała Vic.

- Ale bardzo ciężko na to pracowaliście, prawda?

- Tak, pracowaliśmy bardzo dużo, w końcu po eurowizji udało nam się, zostaliśmy zauważeni i bardzo cieszymy się z naszego sukcesu. Sporo poświeciliśmy żeby być teraz w tym miejscu.

- Chciałam też zapytać o waszą prace, jesteśmy w tym w czwórkę, wiec pewnie nie zawsze łatwo jest dojść do porozumienia i może zdążają się jakieś kłótnie podczas pisania waszych kawałków?

- Teraz już nie, więcej zdarzało się na samym początku. Zwłaszcza kiedy dopiero rozwijaliśmy nasze brzmienie i takie inne. Każdy wtedy trochę ciągnął do siebie. Teraz znaleźliśmy nasze brzmienie.- odpowiedział Damiano.

- A kto jest najbardziej skłonny do kompromisów i ustępowania?

- Wszyscy staramy się iść na kompromis bo każdy z nas dąży do jednego i tego samego celu. Chcemy tworzyć dla was najlepszą muzykę a nie się kłócić. - powiedział Ethan.

- Jaka była wasza reakcja na ten cały szał na tik toku z waszą piosenką „ I wanna be your slave"? Jest to teraz bardzo popularny dźwięk i ludzie nagrywają do niego bardzo dużo filmów.

- To jest świetne widzieć jak ludzie czują tą piosenkę i do niej tańczą. - powiedziała Victoria.

- Oglądacie czasem te filmiki?

- Czasem tak. Jeśli znajdziemy na to czas oczywiście. To super widzieć, że ludziom na prawdę się to podoba i lubią naszą muzykę. I nie tylko naszą eurowizyjną „Zitto e buoi", ale i inne kawałki. To nas cieszy bo ludzie najwidoczniej są ciekawi tego co tworzymy.- odezwał się David.

- Tak jak już mówiliśmy. Macie na ten moment dużą popularność i czy macie w planach to wykorzystać żeby stać się jeszcze bardziej popularni?

- Oczywiście. W tym momencie mamy bardzo dużo możliwości i staramy się je wykorzystać. Mamy już zaplanowanych kilka koncertów na letnie festiwale. Za kilka dni znowu będziemy przesiadywać w studiu, żeby stworzyć nowy album bo bardzo uwielbiamy pisać nowe kawałki. Ale jeszcze musimy to wszystko zaplanować bo mamy bardzo dużo na głowie i chcemy wszystko sobie wszystko idealnie poukładać. - odpowiedział Damiano.

- Jest szansa na to, że wasz album ukaże się jeszcze w tym roku?

- Kto wie? Chcemy żeby to było tajemnicą. - powiedziała Vic.

- Teraz będzie mnie zżerać ciekawość.

- Tobie możemy powiedzieć poza kulisami. - powiedział Damiano i się zaśmiał.

- Bardzo chętnie. - również się zasmiałam. - To koniec pytań. Bardzo wam dziękuje za ten wywiad i za miłą atmosferę. Trzymam za was mocno kciuki i powodzenia w dalszej karierze. Dziękuje.

- To my dziękujemy. Pa! - krzyknęli wszyscy do kamery i zakończyło się nagrywanie. Natychmiast odetchnęłam z ulgą i miałam zamiar wyjść stąd jak najszybciej.

..............

NIEKTÓRE PYTANIA WZIĘŁAM Z WYWIADU W POLSCE DLA ESCI ROCK!

Old Love || Damiano DavidOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz