Wylądowaliśmy we Włoszech i od razu złapaliśmy taksówkę, która zawiozła nas prosto do domu. Poszłam do swojego pokoju rzucając walizkę na podłogę i wyłożyłam się na swoim łóżku. Po jakimś czasie ktoś zakłócił mój spokój i tą osobą był Damiano.
- Kochanie, to wrzucam to nasze zdjęcie z Paryża na instagrama, okej? - zapytał i położył się obok mnie.
- To na którym się całujemy?
- Tak. Jest piękne.
- To wrzucaj. - powiedziałam co chłopak zrobił, po chwili przyszło mi powiadomienie na temat oznaczenia w poście w co weszłam i polubiłam zdjęcie i przeczytałam opis w którym było napisane „Cześć wszystkim! Chce przekazać wam bardzo ważną wiadomość, czyli to, że mam nową dziewczynę i jest nią Coraline, która dodatkowo jest naszą nową menadżerką. Chciałbym was prosić o uszanowanie tego i nie obrażanie Cori. Dziękuje bardzo. Kocham was i przede wszystkim ciebie kochanie!". Opis był na prawdę słodki. Post był dodany jakąś minutę temu a już zaczęło przybywać mi obserwujących i wiele wiadomości. Z tego co widziałam większość była pozytywna na co szczerze się ucieszyłam, ale były i takie z hejtami, którymi jakoś bardzo się nie przejmowałam. Niech ludzie myślą sobie co chcą. Miałam taki spam, że postanowiłam wyłączyć powiadomienia na co chłopak się tylko zaśmiał. Po chwili namysłu również opublikowałam zdjęcie z nim i informacją, że zostałam jego dziewczyną jak i ich menadżerką. Przypomniało mi się, że miałam zadzwonić do Dylana jak wrócę, więc weszłam w kontakty, wybrałam jego numer i wzięłam na głośno mówiący.
- Hej Dylan, wróciłam właśnie do Włoch. Mieliśmy się spotkać.
- Hej Cori. Kiedy by ci pasowało?
- W sumie to teraz mam jakieś dwa dni całkowitego luzu, więc to już jak tobie pasuje.
- Może jutro w jakiejś kawiarnii? Zgadamy się jeszcze w smsach bo właśnie pędzę na wywiad.
- Jasne, to do zobaczenia. - powiedziałam i się rozłączyłam. Popatrzyłam na chłopaka leżącego obok mnie i miał niezadowolony wyraz twarzy. - No co?
- Bo się z jakimiś chłopakami umawiasz. - powiedział próbując być poważnym, ale nie wychodziło mu to. - Żartuje.
- Wiem, że żartujesz. Nie umiesz być poważny. - powiedziałam i się z niego zaśmiałam a on razem ze mną.
- Ale teraz poważnie, kto to? - zadał pytanie obejmując mnie.
- Dylan O'Brien. Aktor, grał między innymi w serialu teen wolf.
- Kurde, skąd ty takie sławy znasz kobieto? - zadał pytanie zdziwiony.
- Z wywiadów. - powiedziałam jakby to była najoczywistsza rzecz na świecie.
- Powiedz jeszcze, że znasz Harry'ego Styles'a. - powiedział i się zaśmiał.
- Znam. Mam do niego numer. - powiedziałam i wzruszyłam ramionami.
- Żartujesz.
- Nie, zaraz ci pokaże, mogę nawet do niego zadzwonić bo dawno nie gadaliśmy. - powiedziałam i wykręciłam numer do bruneta. - Hej Harry.
- Dzień Dobry Coraline. Co tam?
- A bardzo dobrze ci powiem. Jak tam praca nad nową płytą?
- Bardzo dobrze, dziękuje, że pytasz. Dzisiaj kończę kolejny kawałek.
- Koniecznie musisz mi go wysłać do ocenienia.
- Ależ oczywiście, że wyślę. Jak zawsze będę potrzebował oka ekspertki. - powiedział i się zaśmiał a ja razem z nim.- Przepraszam Cora, ale muszę kończyć. Obowiązki wzywają.
- Rozumiem. Nie przeszkadzam. Miłego dnia. Cześć!
- Wzajemnie, do usłyszenia. - powiedział Harry i rozmowa się zakończyła.
- Ty nie żartowałaś. - powiedział zdziwiony Damiano.
- Mówiłam, że nie żartuje. - powiedziałam i zaśmiałam się z niego a po chwili ktoś wszedł do pokoju.
- Jak dobrze, że jesteście ubrani. - powiedział Ethan i odetchnął z ulgą na co się zaśmialiśmy. - No co? Zapomniałem zapukać.
- Co cię do nas sprowadza Eth? - zapytałam patrząc na chłopaka.
- A no właśnie, zamawiamy pizzę. Chcecie jakąś?
- Duża serowa? - zapytał Damiano patrząc na mnie i od razu się uśmiechnęłam.
- Duża serowa. - odpowiedziałam i zeszliśmy razem z brunetem na dół, żeby zamówić nasze jedzenie.
......................
Hej! Chciałabym bardzo podziękować z tego miejsca bo nie wiedziałam, że tyle osób będzie to czytać! Byłam przekonana, że może z 5 osób a jest was tu bardzo dużo. I dziękuje za wszystko bo moje opowiadanie jest #9 w #love gdzie dla mnie to jest wow, bo są tam opowieści, które mają po kilkadziesiąt tysięcy wyświetleń! I przede wszystkim jest #1 w #damianodavid. Nie spodziewałam się tego totalnie i bardzo wam dziękuje, kocham was xx
CZYTASZ
Old Love || Damiano David
FanficCzy jedno spotkanie może obrócić wszystko do góry nogami? Czy ja nadal go kocham? Czy zapomnę o wszystkim w kilka dni? Tego się dowiedzieć, kiedy przeczytacie książkę. Serdecznie zapraszam xx