teasing

969 67 23
                                    

Wróciliśmy do domu i przypomniałam sobie, że w końcu mogę spać przytulona do niego bez wyrzutów sumienia. Weszliśmy trzymając się za ręce a reszta jeszcze o dziwo nie spała. Od razu ich wzrok padł na nasze złączone dłonie i widzieliśmy ich zdziwione miny.

- Jesteście razem?! - krzyknęła Vic wstawiając z kanapy i podchodząc do nas.

- Oficjalnie tak, od dzisiaj. - powiedział Damiano podnosząc nasze ręce do góry na co cały zespół zaczął nam gratulować i mówić, że wiedzieli że tak to się skończy. Po kilku minutach rozmowy postanowiliśmy pójść spać, ponieważ jutro bardzo ważny dla nich dzień i przede wszystkim wyczerpujący, czyli koncert. Przebrałam się w za dużą koszulkę i położyłam się do łóżka w którym już leżał Damiano. Przytuliłam się do niego i wsłuchiwałam się w jego spokojne bicie serca.

- Kocham Cię Cori. - powiedział gładząc moje włosy kiedy zasypiałam.

- Też Cię kocham Dam. - odpowiedziałam zaspana i odpłynęłam. Rano obudził mnie znienawidzony przeze mnie budzik. Była godzina 8:00. Odwróciłam się w stronę chłopaka i pocałowałam go żeby się obudził. Kiedy chciałam się odsunąć przyciągnął mnie do siebie dalej mnie całując.

- Takie poranki chce codziennie. - powiedział zachrypniętym niskim głosem, który brzmi cholernie dobrze.

- Zobaczę co da się zrobić. - powiedziałam uśmiechając się do niego i wstając z łóżka. Wyszłam z pokoju w celu obudzenia reszty, ale o dziwo każdy już nie spał. - Dzień dobry gromado, jak tam samopoczucie przed koncertem?

- A bardzo dobrze Cori. Dziękuje, że pytasz. - powiedział Thomas wlewając sobie kawy do kubka. Podeszłam do ekspresu i wyjęłam dwie szklanki w celu zrobienia kawy. Kiedy była gotowa zaniosłam napój Damiano do łóżka.

- Dziękuje kochanie. - powiedział biorąc ode mnie kawę. Na słowo kochanie oczywiście od razu miałam motylki w brzuchu. Poszłam zapalić na balkon i kiedy skończyłam postanowiłam pójść wziąć prysznic. Po pewnym czasie usłyszałam, że ktoś do mnie wszedł i tym ktosiem okazał się mój chłopak. Popatrzyłam na niego zdziwiona na co tylko odpowiedział. - No co? Oszczędność wody.

- Tak to się mówi. - powiedziałam i się zaśmiałam. Po wspólnym prysznicu ubraliśmy się i wyszliśmy z łazienki. Poszliśmy robić makijaż czekając aż reszta się ogarnie. Kiedy każdy był już gotowy zeszliśmy na dół do bufetu w celu zjedzenia śniadania. Po zjedzeniu zadzwoniłam po taksówkę, która miała nas zawieźć na arenę. Kiedy byliśmy na miejscu, czekaliśmy na próbę naszego zespołu. Ja usiadłam na widowni i słuchałam ich próby. Pierwszą piosenką miało być „For Your Love". Utwór się zaczął i Damiano przez cały czas patrzył mi prosto w oczy śpiewając.

Mmm... I wanna be the first man you look at tonight.. (chce być pierwszym mężczyzną na którego spojrzysz tej nocy)

I wanna be stuck in your head and make you go wild.. (chce wbić ci się do głowy i sprawić, że oszalejesz)

I wanna drive you til the morning light and (chce doprowadzać cię do szaleństwa aż do świtu)

I wanna leave you alone in the middle of the night.. (chce zostawić cię samą w środku nocy)

I wanna be a good boy and see you smile (chce być dobrym chłopakiem i zobaczyć twój uśmiech)

And I wanna swim between your thighs (i chce pływać pomiędzy twoimi udami)

I wanna fuck you till you scream and cry (chce cię pieprzyć aż będziesz krzyczeć i płakać)

I wanna hold you in my arms tonight (chce cię trzymać w moich ramionach dzisiejszej nocy)

For your love I'll do whatever you want..
(dla twojej miłości zrobię wszystko co chcesz)

For your love I'll do whatever you want..

I'll do whatever you want, for your love..

So baby why don't you please me now..
(wiec kochanie dlaczego mnie teraz nie zaspokoisz)

So baby why don't you please me now..

I've got so much I can give to you.. (mam tyle rzeczy, które mogę ci dać)

I've got so much I can give to you..

For your love I'll do whatever you want..

For your love I'll do whatever you want..

I'll do whatever you want, for your love..

So tell me what you want, I'll give you what you want baby.. (wiec powiedz mi czego chcesz a dam ci tego czego pragniesz kochanie)

Tell me what you want, I'll give you what you want baby..

Tell me what you want, I'll give you what you want baby..

Tell me what you want, I'll give you what you want..

Because baby for your love I'll do whatever you want..

For your love I'll do whatever you want..

I'll do whatever you want, for your love..

Kiedy piosenka się skończyła siedziałam przyglądając się mojemu chłopakowi, który patrzył na mnie z cwaniarskim uśmiechem wiedząc jak działają na mnie takie słowa z jego ust. Ćwiczyli kolejne kilka piosenek na co jestem zaskoczona. Oczywiście w pozytywnym sensie bo to co odwalają na scenie jest cudowne. Widać w nich tą energię i robią tam totalny rozpierdol.

Old Love || Damiano DavidOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz