Bölüm uyarı (!) içermektedir.
İyi okumalar...
"Raporun gayet iyiymiş aslında." dedi Taehyung odaya elinde iki bardakla giren bedene dönmeden. Jimin onun omzunun üzerinden bilgisayar ekranına bakmıştı.
"İyi mi gerçekten?" diye sordu, Taehyung'un sevgili oldukları için rezil bir rapora övgü yağdırmasını istemiyordu. Bardakları masaya bıraktığında Taehyung kucağına çekti omegayı.
"İyi dedim ya bebeğim. Gayet sağlam istatistikler vermişsin, kaynakların da güvenilir görünüyor. Eksik bir şey olmadığından emin misin? Belki ekstra bir belge istemiştir, sunum falan yaptın mı?" Başını iki yana salladı Jimin.
"Sunum istemedi ki. Sadece konuyu verdi, araştırmayı internetten yapmamızı yasakladı bir de. Bu devirde bu şekilde proje verilmesi zaten adil değil ama kütüphanedeki konuyla ilgili tüm kitapları karıştırdım gerçekten. Sadece rapor istiyordu, rapor formatını da birebir tutturdum üstelik." Taehyung bir kez daha hızlıca geçti pdf halindeki raporun üstünden. Sevgilisi bu sırada kucağındaki yerinde kahvesini yudumluyordu.
"Gerçekten eksik bulamıyorum. Verdiği konuyu da okudum, gayet de istenenleri yazmışsın. Acaba kopya falan mı sandı? Kitaptan doğruca yazdın gibi düşünmüş olabilir mi?" Jimin bilmediğini anlatmak istercesine omuzlarını silkti. Sonra aklına bir şey gelmiş gibi kıpırdandı yerinde. Kahvenin dökülmemesi için masaya bırakmayı ihmal etmemişti.
"İki gün önceden mail atıyoruz raporları, kopyala yapıştır olup olmadığını test edebilmesi için. Öyle bir sorunu olanlara maille cevap atmış, düzelttirmiş. Ama ilginç bir şey oldu dersten hemen önce." Taehyung kaşlarını kaldırmıştı bu cümleyle. Konuşmaya devam etti küçük olan. "Sınıftakilerden birinin konuşmasını duydum. Raporu yetiştiremediğini, bu yüzden sayısal verilerin hesaplamasını yapmadığını söyledi. Ve bizden istenen de zaten sayısal verilerin sonuçlarını bulmamızdı. Reddedileceğini, hatta azarlanacağını düşündüm ama çocuk 70 aldı 100 üzerinden. Haksızlığın daniskası, kafayı yiyeceğim."
"Sen bir hata yapmadın." Taehyung'un sesi Jimin'in aksine oldukça sakin çıkmıştı. Jimin kollarını önünde bağlarken suratını astı.
"Ya evet, o yüzden yırtıp çöpe attı raporumu manyak karın." Belindeki el bulunduğu yeri çimdikledi. Ani acıyla sızlanmıştı sarı saçlı.
"Eski karım." Tükürür gibi söylediğinin ardından daha normal bir ses tonuyla konuşmaya döndü alfa. "Sen bir hata yapmadın çünkü projen doğru. Projen yüzünden değil, sen olduğun için yapıyor bunu."
"Ben olmak da mı suç artık? Ben artık beni daha ne yapayım ya? Ne kinmiş bu arkadaş, iyi ki eski kocan dedik bir kere kadına." Taehyung'un kaşları çatıldı şaşırdığında.
"Eski kocan mı dedin? Ne zaman oldu bu?" Jimin elini boşlukta salladı birkaç kez.
"Çok oldu. Seni ilk gördüğüm gündü. Yoongi'yle beni rektörün odasına götürmüştü ceza verdirmek için. Sen aramıştın, telefonu kapatınca rektöre döndü, ben gideyim eşim kapıda bekliyor falan dedi. Ben de eski eşiniz demiştim işte." Taehyung gür bir kahkaha bıraktı çalışma odasına. Jimin'in beline daha sıkı sarılmıştı bu sırada.
"Çok iyi yapmışsın. Ama bunun onunla bir ilgisi olduğunu sanmıyorum. Yani ona taksa çoktan bir şeyler yapardı Sunyeon, karşılık vermek için bekleyebilecek biri değil." Jimin onun kahvesini soğumadan eline tutuştururken homurdandı.
"Çok iyi tanıyorsun bakıyorum karını." Taehyung kahveden büyük bir yudum aldı. Masadaki yerine geri koymuş, Jimin'i kendisiyle birlikte kaldırıp koridora taşımıştı. Adımları yatak odasına yönelirken Jimin şaşkın bir sesle söylenmişti. "Ya proje yapacaktık. Nereye gidiyoruz?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Crazy Fantasy ~ Vmin
أدب الهواةEş olmadığınız için aynı ortamda bile bulunamayacağınız biriyle hiç aynı yatakta bulundunuz mu? Bir omegayı bir alfaya bağlayan şey gerçekten sadece mühür mü? Peki bir alfa, mühür vurmadan ne kadar sabredebilir? omegaverse ~ vmin