Chapter 21

656 66 3
                                    

~Louis~

Probudil jsem se za ranního světla, které mi prozařovalo záclonama. Koukl jsem se na mobil. Bylo něco málo po osmé hodině. Uvědomil jsem si, že mi měl Harry zavolat... A jak vidím.. Zapomněl! No nic... Vstal jsem a šel se nasnídat. Dal jsem si müsli s mlékem. Tohle mi k snídani vždycky stačilo.

~Harry~

Už jsem se pomalu probouzel. V tom jsem si na něco vzpomněl! Neměl jsem volat včera Louisovi?! Sakra já jsem debil! Zapomněl jsem na to! Hodil jsem nohy přes kraj postele a nahmatal mobil na nočním stolku. Našel jsem Louiho a už ho vytáčel.

~Louis~

Když jsem už chtěl vstát od stolu, začal mi brnět mobil v kapse od šedých tepláků. Opatrně jsem ho vytáhl. Harry! Tak on si nakonec vzpomněl! Jak zajímavé! *„Ahoj Harry..." řekl jsem celkem zklamaně. *„Ahoj... Promiň mi to Loui!" *„Co bych ti měl odpouštět?" *„To že jsem ti včera nezavolal..." *„Měl si asi dost práce co Harry?" *„Promiň Loui... Bylo toho na mě moc... Nahrávali jsme několik písniček a byl jsem tam asi do tří do rána..." *„V pořádku Harry... Chápu to.. Hele musím končit... No.. Jdu uklízet!" *„Dobře Loui, miluju tě pa!" *„Ahoj Harry!"

~Harry~

On je na mě naštvaný! Neřekl mi ani miluju tě a ten jeho tón. Achjo! Jsem vážně debil! Hodil jsem mobil někam za sebe a svalil se obličejem na postel. Bylo mi to strašně líto! Proč to nemůže pochopit? Začal jsem nekontrolovatelně brečet. Mám mu zavolat znova?!

Takže tuhle kapitolu jsem dopsala jen tak tak... Víte co se děje okolo Zayna... Tahle kapitola nebude nic moc.. Vážně na to nemám náladu a určitě mě chápete... Tento díl bude našemu Zaynovi... Zaynovi s nádherným hlasem a krásnou osobností... Buď silný! Budeš nám moc a moc chybět!!! :'(

You Are My Star!Kde žijí příběhy. Začni objevovat