Věnováno: @Sfetlej_Meloun_Tommo
~Louis~
Když Liam usnul, šel jsem si taky lehnout. Nejradši bych si taky něco dal na spaní. Šel jsem do kuchyň něco najít. V tom mi ale zazvonil zase telefon. Kdo to může bejt, je už pozdě?... Bylo to neznáme číslo. *„Tomlinson, prosím?" *„Doktor Mayer..." *„Dobrý večer, stalo se něco?" *„Pane Tomlinsone... Nevím jak vám to mám říct... Pan Malik měl asi před hodinou záchvat a museli jsme ho operovat. Dáváme mu týden... Je mi to moc líto!" *„Cože? To nemůže bejt pravda!" *„Je mi to moc líto.. Je to úžasný člověk, co si tohle nezaslouží!" *„Nashle pane doktore..." *„Nashle..." položil jsem mobil na linku a sesunul se po ní dolů. Přitáhl jsem si nohy k sobě a opět se mi spustil vodopád slz. To nemůže bejt pravda! Jen týden! Chci aby tady Zayn byl! Potřebuju ho mít tu!
~Harry~
Nespal jsem celou noc. Musel jsem myslet na Louise a na dnešní schůzku. Co bude až to zjistí? Jakože to zjistí určitě rychle! Podíval jsem se kolik je hodin. Bylo něco málo po osmý hodině. Vstal jsem a šel si dát něco malého k jídlu a hlavně si udělat silný kafe. Pustil jsem si televizi a díval se na nějakej zápas, kterej jsem ani nevnímal. Musel jsem na to pořád myslet. Mám z toho už pěkný deprese...
~Louis~
*„Loui?" zatřásl semnou někdo. Pomalu jsem otevíral oči a ucítil všude na těle chlad. *„Proč ležíš tady na zemi?" zeptal se Liam. *„Oo.. Musel jsem tady usnout..." *„Stalo se něco? Volali ti snad z nemocnice? Řekni mi to Louisi!" *„Ehm.. Ne nic se nestalo..." *„Nelzeš mi Loui?" *„Ehm... Pojď se nasnídat..." *„Sakra Louisi! Neštvi mě a řekni mi co se děje!" *„Nemůžu ti to říct... Ještě bych ti přitížil!" *„Myslíš si, že mě se dá ještě nějak ublížit! Umírá mi moje milovaná osoba...!"
ČTEŠ
You Are My Star!
FanfictionJednadvaceti letý Louis má jedno jediné přání. Chce se osobně setkat se stejně starým idolem, který zpívá tak nádherně, že se Louimu dělá při tom zimnice... Opravdu se někdy setkají? A udělá si na něj Harry čas?