Předem se omlouvám za chyby, píšu na jiném mobilu, na který nejsem zvyklá, tak snad pochopíte.. ://
~Harry~
Držel jsem se s Louise ruku v ruce a procházeli jsme se po pláži. Bosy jsme se brodili vodou,která se s vlnami objevila na břehu. *„Je to krásný... Být zase spolu. My dva." usmál jsem se a políbil ho na tvář. *„Teď už ne my dva. My tři." položil mi ruku na břicho a objal mě. *„Budeme šťastná rodinka." zašeptal mi do ucha. Chtělo se mi brečet. Nevím,co to se mnou bylo. Vážně ne.*„Co chceš dělat teď?" otočil jsem se na Louise,když jsme došli na konec pláže. *„Nevím. Mohli bysme jít už na oběd do hotelu a pak na pokoj. Na něco se mrknout." *„Dobrej nápad!" usmál jsem se a šli jsme. Nebylo mi zase nějak dobře od žaludku, ale něco k zakousnutí bych neodmítl.
~Louis~
Přišli jsme s Harrym na hotel a šli rovnou a na čas do jídelny. Na Harrym bylo vidět, že mu zase není dobře a proto jsem navrhl film po obědě. Musí se cítit co nejlíp. Nechci aby si tím zkazil dovolenou. Už nám zbývá jen 5 dní. A zítra je nový rok. Bude to úžasné. Překvapení, které mám pro něj nachystané bude dokonalé.*„Co se děje Louisi? Jsi nějaký zamlklý." *„Ne, jen jsem přemýšlel." *„Jo? A nad čím?" *„Nad filmem." *„A přišel si na to, co si pustíme?" *„Nevím. Napadlo mě Rychle a zběsile." *„Může být. Teď už pojď jist." pohladil mě po zádech a oba přešli ke stolu s jídlem.
*„Fuuu... Jsem se teda nacpal." pohladil si břicho Harry. Přišlo mi to docela vtipný. Zasmál jsem se. *„Čemu se směješ?" zamračil se. *„Ale ničemu." pohladil jsem ho a jeli jsme výtahem do našeho pokoje.
*„Máš u sebe kartu?" zeptal jsem se vystrašeně Harryho. *„Jo,neboj se." usmál se a odemkl. Konečně na pokoji. Byl jsem docela unavený z toho dnešního chození a co teprve Harry. Oba jsme s sebou praštili na postel a chvilku jen tak leželi, než jsem se odhodlala jít pustit film.
Měli velkou nabídku filmů, ale nakonec jsme se vážně shodli na Rychle a zběsile. S Harrym jsme skoukli všechny díly, když byl u mě poprvé. Hezké vzpomínky.
Lehl jsem si k němu zpátky a přitáhl si ho na svou hruď. *„Pamatuješ?" políbil jsem ho do vlasů. *„Ještě aby ne. Naše první střetnutí a mých prvních několik dnů u tebe." *„Přehouplo se to strašně rychle. Vždyť už spolu čekáme rodinu a přemýšlíme nad stěhováním." *„To teda. A že jsi u toho stěhování. Včera jsem nad tím přemýšlel a máš pravdu. Bude hezké mít vlastní domeček v Brightonu." *„Nechci tě ale do ničeho nutit." *„Nenutíš,Louisi." *Dobře. Zítra je nový rok. Budeš chtít být na ohňostroj na pláži?" *„Uvidíme." zavrtal se mi víc do hrudi a oba jsme se už spokojeně dívali na film.
~Harry~
Film už skončil, ale Louis nereagoval. Zvedl jsem se mu z hrudi a koukl se na něj. Spal. Byla jako andílek. Položil jsem mu hlavu na polštář a přikryl ho bílou dekou. Sám jsem vstal a šel do koupelny.Sedl jsem si na záchod a vytáhl mobil. Bylo 19:54. Zkoukli jsme víc než jeden díl, takže to tomu tak odpovídá. Naťukal jsem dokorovo číslo a vytočil ho.
*„Prosím?" ozvalo se z druhé strany sluchátka. *„Dobrý večer, pane doktore. To jsem já, Harry. Neruším?" *„Ne,Harry. Samozřejmě, že ne. Tak povídej, co tě trápí?" *„Ty nevolnosti pokračují..." *„Harry. Chtěl jsem ti to říct, až co mi řekneš ty, ale teď můžu...Tvoje testy jsou dostatečně prokazatelné na to,aby si byl těhotný. Jestli nevolnosti pokračují, tak je to pravda. Blahopřeji. Buď jen prosím na sebe opatrný. Není to leda jaké těhotenství." *„Já vím, pane doktore. Děkuji." *„Až se vrátíš, tak se stejně stav. Popovídáme si a samozřejmě vezmi i Louise." *„Dobře." *„Předpokládám, že už to ví." *„Ano." *„Dobře, počítám s tebou. Tak zatím, Harry." *„Nashle a děkuji." zasunul jsem mobil zpátky do kapsy a opřel se hlavou o stěnu za sebou. Mám z toho děsný strach. Samozřejmě, že jsem rád, že budu mít rodinu, ale ty obavy tady jsou stále.
Ahojte :') vím, absolutně díl o ničem, ale za to u Teacher From Africa jsem se rozepsala :D ale i tak doufám, že se vám díl líbil a zanecháte koment a vote :') příběh ještě končit nebude. Sice už má hodně kapitol, což mě štve, ale bude tu ještě jedna dost vážná zápletka :/ takže se máte na co těšit (možná netěšit :D)
Btw:U prvního dílu jsme překonali 1k :') dekuju moc❤
ČTEŠ
You Are My Star!
Fiksi PenggemarJednadvaceti letý Louis má jedno jediné přání. Chce se osobně setkat se stejně starým idolem, který zpívá tak nádherně, že se Louimu dělá při tom zimnice... Opravdu se někdy setkají? A udělá si na něj Harry čas?