Chapter 49

464 62 0
                                    

~Harry~
Doufám že mu Rob nic neřekl... Byl večer a Louis spal spokojeně na sedadle a já ho jen se strachem a obavami pozoroval. Rob šel sobě i mně udělat kafe. Nemohl jsem spát a taky jsem nechtěl. Co když usnu a Louisovi se něco stane?! *„Tady máš Harry!" neskutečně jsem se lekl. *„Děkuji." oba jsme šeptali. *„Zase nad tím přemýšlíš?" *„To nejde jinak Robe... Koukni se na něj... Nikdo by nedovolil tak krásnému stvoření ublížit..." koukl jsem se na šálek, který jsem měl položený v klíně a nahrnuly se mi slzy do očí. Rob si sedl vedle mě. *„Ty ho máš opravdu rád co?" *„Víc než to Robe... Já ho miluju! Nedokázal bych bez něj žít!" *„Vaše láska je silná a vy tohle zlo, zvané Modest překonáte!" *„Myslíš?!" *„Ano... Budu tu pro vás i já. Jste pro mě velmi důležití, i když znám Louise jen pár hodin." usmál se. *„Děkuju, nevím co bysme bez tebe dělali..." *„To je v pořádku... A teď si jdi taky odpočinout. Zítra koncertuješ. Já na Louise budu dávat pozor, slibuju." *„Dobře..." odložil jsem hrníček a přesunul se na sedadlo k Louisovi. Přehodil jsem přes nas deku a smotal si tvrdě spícího Louise do náruče.

~Louis~
Že přistáváme jsem zjistil hned. Probudil jsem se v náručí Harryho.. Jak krásné... *„Lásko, už jsme tady." zašeptal jsem a políbil ho. Harry roztáhl ruce a napnul se. *„Dobré ráno..." zakňučel. *„Dobré..." znova jsem ho políbil. V tom k nám přišel Rob. *„Tak vy dvě krásné hrdličky, vstávat. A ty Loui, připrav se na bouřlivé přivítání. A hlavně se drž u mě a Harryho nech Harrym." mrknul na mě. Vystrašeně jsem se podíval na Harryho, ale ten jenom kývnul. Vzali jsme si všechny věci a když letadlo přistálo a zastavilo se, byli jsme připraveni na cestu do našeho auta.

You Are My Star!Kde žijí příběhy. Začni objevovat