~Louis~
Vystupovali jsme jeden po druhém. Nejdřív šel Harry a s ním dva bodyguardi, kteří čekali dole u schodů. Pak jsem šel já a Rob. Jen jsme vylezli, oslnili nás blesky fotoaparátů. Bylo to zvláštní. Podíval jsem se směrem k hale, kde jsem viděl neskutečně moc lidí a v tu chvíli jsem začal mít strach.*„Tak Loui! Pojď!" zařval na mě z dálky Rob. Popoběhl jsem za ním. Harryho jsem spatřil asi 8 metrů od nás. Vystrašeně jsem se na Roba kouknul. *„Neboj, Harrymu se nic nestane. Ten si na to už zvykl, jen ty se drž u mě."
Když jsme vešli do haly, měl jsem pocit, že ohluchnu. Jakmile si mě fanynky všimli, začali ještě víc křičet. Řvali moje i Harryho jméno. Jen by mě zajímalo kde ho zjistili. Nijak mě do ale nevadilo, do té doby, než to už ochranka nezvládla a hafo fanynek se na mě vrhlo. Harry byl dávno pryč. Rob mě odtamtud zkoušel vytáhnout, ale nešlo to. Obkroužili mě, chytali za každou část těla, fotili si mě, ale za žádnou cenu nepustili. Už toho na mě bylo moc. Zamotala se mi hlava a já spadnul naštěstí na Roba. Pak si už nic nepamatuju....
~Harry~
Už jsem byl dávno v mém autě a čekali jsme na Louiho a Roba. Ti ale dlouho nepřicházeli. Přece nebyli od nás tak daleko, sakra! Začínal jsem mít strach, když v tom jsem viděl přes zatmavená okýnka Roba, který nese Louise v náručí. Neváhal jsem ani minutu. Vyběhl jsem z auta přímo k nim.*„Co se kruci stalo?!" *„Vrhli se na něj a-a nějak to nezvládl." řekl Rob udýchaně. Bylo vidět že má o něj taky strach. Určitě se snažil. Ale sám vím, jaké jsou moje fanynky (v dobrém). *„Pojď a polož ho do auta." Rob udělal jak jsem řekl. Nasedl jsem si k Louimu dozadu, položil mu na hlavu studený obklad a vyčkal. Zatím naše cesta směřovala do nejluxusnějšího hotelu-jak je zvykem u Modestu.
ČTEŠ
You Are My Star!
FanfictionJednadvaceti letý Louis má jedno jediné přání. Chce se osobně setkat se stejně starým idolem, který zpívá tak nádherně, že se Louimu dělá při tom zimnice... Opravdu se někdy setkají? A udělá si na něj Harry čas?