Chapter 33

511 56 3
                                    

~Louis~

Náš Zayn, kterej byl dřív plný energie a radosti, že by ji mohl rozdávat. Sedli jsme si každej z jedný strany postele. Liam:*„Ahoj miláčku!" řekl potichu. Nechtěl jsem mu nějak bránit, ale ubližuje mu to. *„Li..." Liam:*„Ne Louis... Prosím.. Nech mě s ním chvilku o samotě." Jen jsem kývl hlavou a odešel ven na chodbu. Chápu ho, ale chci být se Zaynem taky dokud to jde.

~Harry~

Docela to s Taylor uběhlo a pro mě se zase stavil Robert. Nasedl jsem si dozadu. *„Tak co, Harry?" *„Nebylo to nejhorší..." usmál jsem lehce. *„Ale nijak nadšenej z toho nejsi... Proč Harry? Taylor je atraktivní mladá a hezká dívka." pokračoval. Nevím jestli mu můžu věřit, ale to co řekl na začátku bylo dobrý znamení a doufám v to, že pravdivý. *„Nevím jestli ti to můžu říct.. Kde mám jistotu, že to neřekneš modestu?" *„To je jen na tobě, ale já ti řekl své. Nejsem takový a budu tu vždy pro tebe." nastartoval a mohli jsme jet. *„No víš... Nevím jak to mám říct.." *„Notak Harry..." usmál se do zrcátka povzbudivě. *„Já jsem totiž zadanej..." *„Cože? A až to zjistí, nebude ji to vadit?!" *„No víš.. Ona to není ona..." *„On?" *„Hm..." *„H-harry.. Jak mu to vysvětlíš?" *„Nevím... Ty s tím nemáš problém?" *„Proč bych měl? Vždyť je to v pořádku. Nikdo nemůže za to jakej je a jestli se opravdu milujete, tak vám to jen přeji!" páni! Ten chlap je úplně jinej! Tak to by mohlo být s ním v pohodě.

Další díl.. Já vím, sice po delší době, ale měla jsem toho moc.. Příprava na přijímací zkoušky atd... Doufám že chápete :) užijte si díl :) koments a votes potěší! :* :3

You Are My Star!Kde žijí příběhy. Začni objevovat