~Louis~
*„Tak si užijte víkend a ahoj!" *„Ahoj, Loui!" rozloučili jsme se a já jel konečně domů. Moje plány, že někam zajdu byly v tahu. Jsem strašně unavený, takže si dám vanu, večeři a pak postel s filmem. Nebo bych se mohl stavit u našich a přespat tam do zítřka. Zavolám mamce.*„Ahoj mami..." *„Je, ahoj Loui!" *„Mami, můžu se stavit?" *„Samozřejmě, na to se vůbec nemusíš ptát!" *„Holky už jsou doma?" *„Ne, Fizzy je na tancování a Lottie venku." *„Tak je aspoň překvapím. Za pět minut jsem tam." *„Dobře, zlatíčko. Uvařím kávu!" těším se na mamku a na Dana, samozřejmě i na holky.
Zaparkoval jsem na příjezdové cestě a šel zazvonit. Mám klíče, ale je mi blbý si jen tak otevřít, když už tady nebydlím. Mamka se ve dveřích objevila hned. *„Ahoj, zlatíčko! Dlouho jsme tě neviděli!" *„Ahoj, mami!" padli jsme si do objetí. *„Pojď dál." šli jsme do obýváku, kde jsme si sedli na sedačku a mamka přinesla kafe. *„Kde je Dan?" *„Ještě v práci, ale každou chvíli se vrátí." *„Aha..." *„Jak si na tom?..." *„No.. Bylo mi i líp, ale dostávám se z toho..." *„To je dobře.. Nejlepší bude, když zapomeneš... Tak jako on. Najdi si někoho a žij spokojený život, Loui. Máš výbornou práci, která tě baví. Užívej si." usmála se na mě. *„Já vím.. Taky že ano.. Ale v nejbližší době vztah nechci."
Náš rozhovor skončil, když jsme uslyšeli klíče v zámku. *„Ahoj!" ozvalo se. *„Fizzy.." řekl jsem potichu a mamka přikývla. Mamka:*„Jsem v obýváku!" Fizzy:*„Dobře.." za chvilku přišla a když mě uviděla, oči se jí rozzářily. Fizzy:*„Ahoj, Loui!" *„Ahoj, Fizzy!" přišla ke mně a objala mě. Fizzy:*„Tak co? Jak jsi na tom?" *„Jak jsem říkal mamce.. Bylo mi i líp, ale dostávám se z toho." Fizzy:*„To je dobře.." Mamka:*„Nechceš tady dneska přespat, Louisi?" *„S radostí.. Teda jestli vám to nebude vadit." Fizzy:*„Louisi! Vždyť si tady doma! Že mami?" Mamka:*„Samozřejmě. Zajdu udělat večeři." oba jsme kývli a šli do svých pokojů.
V mém pokoji se nic nezměnilo. Lehl jsem si na postel a zapl notebook, který nosím pořád u sebe kvůli práci.
*„Dále!" řekl, jsem když někdo zaklepal. *„Ahoj, Louisi!" *„Ahoj, Dane!" *„V pohodě?" *„Ano." usmál jsem se. *„Dobře, za chvíli bude večeře. Ještě tě zavolám." kývl jsem a on odešel. Za ním přišla Lottie. *„Čau!" pozdravila a odešla. Já myslela, že už to zkousla, že jsem gay... Tak asi moc ne no... Nebudu se s ní trápit, je to zbytečný...
ČTEŠ
You Are My Star!
FanfictionJednadvaceti letý Louis má jedno jediné přání. Chce se osobně setkat se stejně starým idolem, který zpívá tak nádherně, že se Louimu dělá při tom zimnice... Opravdu se někdy setkají? A udělá si na něj Harry čas?