Chapter 74

409 45 0
                                    

O měsíc později
~Harry~
*„Takže je vážně konec?" zeptala se ubrečeně Taylor. *„Ano... Promiň. Nemyslím to nějak zle.. Jen..." *„Miluješ někoho jiného, že?" kývl jsem na souhlas. Ona se svalila na postel v jejím bytě. *„Tak já asi půjdu..." *„Jo..." zamumlala do polštáře. Vzal jsem si bundu z věšáku a šel do auta za Robem.

*„Tak jak si to zvládl?" *„Já jo, ale ona z toho není moc nadšená." *„Chápu, ale udělal si dobře." usmál se, nastartoval a jeli jsme do mého hotelu.

~Louis~
*„Chtěl jsem vám říct, že dneska kroužek odpadá. Omlouvám se." *„V pořádku." usmáli se. *„Louisi?" přiběhl za mnou Steve. *„Ano?" *„Já vím, že asi nebudeš mít čas, ale je to jen návrh... Za dva týdny se koná soutěž škol ve zpěvu..." *„A vy tam chcete, že?" kývl. *„Máte na to, samozřejmě.. Ale stihneme to za dva týdny?" *„Určitě... Ještě ti pošlu odkaz na FB, aby si o tom věděl víc." *„No tak dobře. Ahoj." *„Ahoj." nadšeně se usmál.

Kroužek jsem odvolal z jednoho jediného důvodu a to, že musím jet za Liamem. Má prej nějakej problém a jako správnej nejlepší kamarád, musím pomoct.

Zastavil jsem na příjezdové cestě a šel zaklepat. *„Ahoj, Louisi!" objevil se úplně zdrcený Liam. *„Ahoj..." pustil mě dovnitř a šli jsme do obýváku, kde jsme měli už nachystané kafe. *„Tak povídej." *„Jde o Zayna... Někoho má..." *„Cože?!" *„Jo..." *„Ale.. Ale... Jakože myslíš, že si jenom neužívá.. Že to bere vážně?" *„Jak to myslíš?! I kdyby si jen užíval, podvádí mě, Louisi!" *„Zayn mi říkal, že máte volnější vztah..." *„Cože?! Ty si tomu, doprdele věřil? Já a volnější vztah? Vážně Louisi?!" *„On mi lhal..." zašeptal jsem si pro sebe a to mě nakrklo ještě víc. Bože! *„Kde je?!" *„Já nevím... Kdybych to věděl, jen tak tady nesedím, nemyslíš?!" svalil se na gauč. Já jsem se sbalil a byl jsem odhodlanej ho najít a když to bude nutné, rozbít mu hubu! *„Kam jdeš?" zakřičel na mě Liam. Neodpověděl jsem mu. Prostě jsem jel a moje cesta směřovala do klubu, kde jsme my dva byli.

~Harry~
*„Harry?" *„Jo?" Rob se posadil ke mně na postel. *„Prosím poslouchej mě a nech ten mobil na chvíli. *„Ok.. O co jde?" položil jsem ho vedle sebe a plně se soustředil na Roba. Vytáhl nějakej papír. *„Co to je?" *„Podívej se na poslední koncert tohoto tour..." zadíval jsem se na papír. Kruci... *„Londýn..." *„Jo..." *„27.12." *„Ehm... 3 dny po Louisových narozeninách co?" *„Jo.. Jakto víš?" jen pokrčil rameny. *„Dalo by se to nějak zařídit, ale jsou to jen dva měsíce a fanynky maj koupený lístky." *„Ne, to je v pohodě. Stejně tam Louis nepřijde." usmál jsem se a dál se věnoval telefonu.

~Louis~
Přijel jsem k baru a hned vtrhl dovnitř. Došel jsem k baru, kde stála mladá holčina, tak kolem 18. *„Neviděla si tady černovlasého, hubeného kluka s tmavě hnědýma očima..?" *„Asi hledáš Zayna co?" *„Je to častý návštěvník?" *„Ano!" zasmála se. *„Kde je?!" řekl jsem tvrdě. *„Tamhle za rohem. Ale pozor, nebude tak sám!" znova se zasmála.

Zašel jsem za roh a uviděl Zayna, jak se tam obírá s nějakým blonďáčkem. *„Doprdele Zayne!" chytl jsem ho za límec od trička a přitáhl si ho k sobě. Otočil se na mě a já mu dal pěstí do obličeje až se svalil k zemi. Jo, možná moc krutý, ale potřeboval to. *„Jdeme domů, dělej!" vytáhl jsem ho na nohy a táhl ho pryč do auta.

*„Co si o sobě sakra myslíš?! Lhal si mě a lžeš i Liamovi, který tě miluje!" *„Já vím.." sklopil hlavu a mnul si ruce o sebe. *„Přejel si na červenou." řekl potichu, ale jakobych ho neslyšel. *„Řekni mi proč?!" *„Já nevím!" *„Až k vám přijedeme, půjdeš se Liamovi omluvit, jasné?!" *„Ale on mi neodpustí..." *„Odpustí, jen mu to bude trvat..." *„No právě..."

*„Zayne?!" vyskočil ze sedačky Liam, když nás uviděl. *„Liame..." *„Jak si to mohl udělat, ty debile?!" přišel k němu a začal mu bušit do hrudi. Zayn se ani nehnul, jen si ho přitáhl do objetí a Liam kupodivu neprotestoval. *„Promiň.. Já.. Já.. Měl jsem to těžký, ty si byl pořád v práci a já já..." nedokončil to. Liam mu totiž vlepil polibek. Tak tady má práce skončila... Krásný, že mu hned odpustil.. Práva láska...

Nasedl jsem do auta a jel domů.

You Are My Star!Kde žijí příběhy. Začni objevovat