Chapter 55

412 56 0
                                    

~Louis~
Šli jsme společně do pokoje. Před dveřmi na nás čekal Rob. *„Harry.. Za 2 hodiny si pro tebe přijdu a pojedeme." *„Dobře, může i Louis?" *„Tentokrát ano.." usmál se. *„Ok.." řekl Harry a vtáhl mě do pokoje. *„2 hodiny? Máme ještě času." skouskl si spodní ret. *„Jo.. Mohli bysme se třeba kouknout na film, nebo tak nějak..." zasmál jsem se. *„A nebo si spolu zadovádět..." stiskl mi zadek. *„Tak pan Styles by si chtěl zadovádět?" kývl hlavou a začal mě vášnivě líbat. *„Harry..?" vzdychl jsem když přestal. Vysadil si mě zase na ruce a odnesl do postele. Povalil mě a začali ze sebe strhávat oblečení.

Bylo to krásné a Harry je vždycky dokonalý. Teď jsem Harrymu ležel na jeho potetované hrudi. Harry si hrál s mými vlasy. *„Jak dlouho ještě?" *„Ještě 45 minut." podíval se na hodiny na mobilu. *„Cože? Jenom?" *„Zítra to už bude v pořádku Loui... Zajdem se projít a večer poletíme dál." *„Kde se na tebe budu dnes dívat?" *„Úplně dole pod pódiem. Ještě před první řadou a budeš tam s Robem.. Radši..." řekl si pro sebe, ale já ho slyšel. Nechtěl jsem tuhle chvilku kazit, tak jsem to nechal bejt.

~Harry~
Mám z dneška docela strach. Doufám že na něj vážně bude Rob dávat pozor. Ještě jsme půl hodiny leželi, ale pak jsme se museli jít připravit.

Louiho přípravy trvali dýl než ty moje. Mě stejně ještě upraví Loui. Je to fajn holka a mám ji rád.. Hlavně má styl. *„Louisi pohni! Rob už na nás čeká!" podíval jsem se z okna. Stál tam Rob a kolem bylo naštěstí jen pár fanynek. Tak deset maximálně. To zvládneme... Louis konečně vylezl. Ale musím uznat, že mu to vážně seklo. *„Páni, sluší ti to."*„Děkuju." uculil se. Miloval jsem na něm, když se culil. *„Tak jdem..." chytl jsem ho za ruku a šli jsme.

Když jsme vyšli ven, fanynky se na nás vrhly. Podepsal jsem jim plakáty a udělali jsme i s Louisem fotky. Pak jsme se s nima rozloučili a odešli jsme do auta. Bylo to fajn. Mám moje fanoušky vážně rád. *„Ahoj, Robe." pozdravili jsme oba. *„Čau kluci. Tak jedem?" *„Jo.." řekl jsem a Louis se mi uvelebil na rameno. Políbil jsem ho do vlasů. Rob se na nás usmál do zrcátka a jeli jsme rovnou na stadion.

You Are My Star!Kde žijí příběhy. Začni objevovat