5. Bölüm

1.2K 112 52
                                    

Keyifli okumalar...

Sabah uyandığında buraya gelmek planları arasında yoktu lakin bir şekilde şu an kendini bu mekanda bulmuştu.

İçeri girdiği mekanda hızlı adımlarla mekanın bar kısmına ilerledi. Saatin henüz erken olması sebebiyle mekan sakindi. Gece klubü çalışanları kendisini selamlarken, o kimseye bakmadan bara doğru adımlıyordu. Mekanın bar kısmına geldiğinde hafif eğildi.

"Viski yolla." Tekrar arkasını dönerek merdivenlere doğru ilerledi ve mekanın üst katına çıktı. Kendisi için özel hazırlanmış odanın kapısını açarak içeri girdi. Oda tam anlamıyla kendi zevkine göre ayarlanmıştı. Odayı kırmızı loş bir ışık aydınlatıyordu. Kapının tam karşısında iki kişilik oldukça konforlu deri bir koltuk bulunuyordu. Koltuğun arka kısmında bulunan boydan boya camdan dışarısı rahatça görülebiliyordu fakat içerisi gözükmüyordu.

Odada ayrıca küçük bir dolap bulunuyordu. İçerisinde bir kaç oyuncak vardı. Hızla ceketini çıkardı ve kapının sol tarafında bulunan askılığa astı. Elini kıravatına atarak gevşetti ve gömleğinin ilk bir kaç düğmesini çözdü. Böylece pürüzsüz kaslı göğsünü gözler önüne serdi. Gömleğinin kollarınıda açıp yukarı katladı.

Kapının açılması ile bakışlarını omuzunun üzerinden kapıya yöneltti. Gördüğü kişiyle dudakları yukarı kıvrılırken bakışlarını tekrar önüne döndürdü ve elini kemerinin tokasına atarak çözmeye başladı.

"Erkencisin bugün." Yirmili yaşlarının henüz başında olan genç çıplak ayakları ile karşısındaki adama doğru ilerlerken üzerinde ince uzun bir t-shirt vardı. T-shirt o kadar inceydiki altından meme uçları gözüküyordu. Alt kısmında ise dolgun kalçasına oturmuş pembe renkli külot vardı. T-shirtünün yaka kısmı oldukça geniş olduğundan köprücük kemiğini gözler önüne sermişti.

Baran ne zaman canı sıkılsa ya da ihtiyaç halinde olsa buraya geliyor ve bu genci sabaha kadar inletiyordu. Bugünde tam öyle olmuştu. Aden'in evinden çıkar çıkmaz soluğu burda almış ve erekte olan erkekliğini rahatlatmak istemişti.

Baran kendisini deri koltuğa atarken bir yandanda elindeki kemeri koltuğun üzerine koydu. "Fazla vaktim yok." Tam önünde duran genç dudaklarını büzerken elindeki içki bardağını adama doğru uzattı. Adam eline aldığı içki bardağından bir yudum aldı. Bu sırada genç yan bir şekilde kucağına oturmuştu.

Adamın bardağı tutan elinin üzerine elini yerleştirdi ve bardağı kendi dudaklarına götürdü. İçkiden bir yudum aldıktan sonra dudaklarını adamın dudaklarına bastırdı ve ateşli bir öpüşmenin içine girdi. Bir yandan öpüşürken, bir yandan da ağzındaki viskiyi adamın ağzının içine boşaltıyordu.

İkisininde dudakları birbirini ezerken gencin eli adamın omuzlarını okşuyordu. Elinin birini adamın ensesine atarak oradaki saçları çekiştirirken diğer elide yavaşça çoktan erekte olmuş erkekliğini bulduğunda küçük bir inleme bıraktı adamın ağzının içine.

İnce parmaklarıyla adamın büyük ve kalın penisini sıkıca kavradı ve hafifçe sıvazladı. Dudaklarını sesli bir şekilde ayırdıktan sonra adamın kucağından indi ve dizlerinin üzerine çöktü. Elini adamın pantolonunun düğmesine attı ve çözdü daha sonrada fermuarını indirdi.

Baran kalçasını kaldırarak kumaş pantolonunu indirmesine yardım etti. "Onu güzelce emmeni istiyorum Alp. Ağzının bütün ıslaklığını hissetmek istiyorum." Alp adamın göbeğine doğru uzanan penisini eliyle kavradı ve dilini çıkararak boydan boya yalayıp ucuna öpücük kondurduğunda Baran kafasını geriye doğru atarken gözlerini kapadı.

ADEN BXBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin