19. Bölüm(⭐️)

859 52 40
                                    


Keyifli okumalar....

Aden deliğindeki şeyle huzursuzca yerinde kıpırdanırken salonda konuşulan hiç bir konuya kendini veremiyor inlememek için dudaklarına işkence ediyordu.

İçini dolduran şeyler ona zevk vermek yerine canını acıtıyordu. Baran gerçektende dediğini yapmış Aden'i o şekilde toplantıya getirmişti. Arada elindeki kumandanın düğmesine basıyor ve Aden'in girişinde hissettiği titreşimle soğuk terler dökmesini sağlıyordu.

Aden ise olabildiğince yerinde kıpırdanmamaya çalışıyordu. Çünkü her hareketinde tatlı noktasına değen toplar yüzünden ağzından ufak inlemeler kaçırıyor ve masadaki tüm gözlerin kendisine dönmesine sebep oluyordu.

Sinirli bakışlarını masanın diğer başında oturan adama çevirdi. Baran kendisine sinirle bakan kehribarları gördüğünde başka bir tuşa basarak vibratörün hızını arttırması ile Aden kısık bir şekilde inledi.

Hızla kendisine bakan gözlere bakarken içinden büyüğüne küfretti.

"İyi misin Aden? Rengin biraz soluk görünüyor."

Ali ona meraklı gözlerle bakarken yanında oturan çocuk için endişelenmişti. Durumu gerçekten iyi görünmüyordu.

"Kendimi pek iyi hissetmiyorum Ali amca sanırım hasta oluyorum." Aden yanında kendisine endişeli gözlerle bakan adamı geçiştirmek için yalan söylerken Baran kapatma tuşuna basarak vibratörü kapatmış ve Aden derince bir nefes almıştı.

Zeki de Aden'in durumunu farketmiş ve toplantıya kısa bir süre ara vermişti. Bunı fırsat bilen Aden hızla yerinden kalktı ve dişlerini sıkarak hızlı adımlarla toplantı odasından çıkıp lavaboya doğru adımladı.

İçindeki şeyleri çıkaramazdı biliyordu. Çünkü Baran yolda gelirken ' Eğer çıkarırsan cezan iki katına çıkar' demişti.

Lavaboya ulaştığında hızla içeri girerek kapıyı kapattı ve musluğu açarak avucuna doldurduğu soğuk suyu yüzüne çarptı. Hiç bir değişiklik olmazken elinden geldiği kadar penisindeki yüzüğü ve deliğindeki şeyleri unutmaya çalışıyordu.

Biranda açılan kapıyla yerinde sıçrarken kapıda gördüğü bedenle kaşlarını çattı. Şu an bu durumda olmasını sağlayan adam çapraz bir gülümseme ile ona bakıyordu.

"Yürü gidiyoruz."

Baran'ın yüzündeki gülümsemeye rağmen düz bir sesle söylediği şeyle Aden anlamaz bir şekilde yüzüne baktı.

"Toplantı?"

Baran onun bileğinden tutup çekiştirirken Aden canı yansada hızlı adımlarla kendisini sürükleyen adamın arkasından ilerliyordu.

"Baran cevap versene toplantıya devam etmeyecek miyiz?"

Baran'ın biranda duraksamasıyla Aden de adımlarını durdurmuştu.

"Hallettim merak etme. Zeki'ye iyi olmadığını söyledim, zaten bizimle ilgili olan kısmı geçtiğimiz için toplantının devamında kalmamıza gerek olmadığını, önemli bir konu olursada mesajla bildirmesini söyledim."

Baran hızlı bir şekilde yaptığı açıklamadan sonra yürümeye devam ederken Aden yaptığı ani hareketle inledi. Şu an gerçekten canı çok acıyordu.

Baran duyduğu inleme ile adımlarını durdurdu ve arkasından yürüyen adama baktı. Daha fazla acı çekmesini istemediğinden bir elini sırtından bir elinide diz kapaklarının arkasından atarak kaldırdı.

Aden bu ani hareketle kollarını büyüğünün boynuna dolarken aslında ona içten içe küfrediyordu.

Baran park yerindeki arabasının yanına geldiğinde yavaşça kucağındaki adamı yere indirdi ve cebindeki anahtarı alıp kilidi açtı.

ADEN BXBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin