Selam millet nasılsınız?
Ben çok iyiyim şükür. Bu aralar pek bölüm atamıyorum biliyorum. Bunun için sizden çok özür dilerim.
Biraz maneviyatımdaki boşlukları doldurmakla meşgulüm ama bu akşam veya yarın yeni bölüm gelicek.
Şimdi ben neden böyle duyuru yapma gereği duydum onu açıklayayım;
Son zamanlarda bazı yorumlar görüyorum, işte çok fazla smut var, iki karakterde baskın böyle uke mi olur felan gibisinden.
Öncelikle bu benim ilk kitabım ayrıca konu akışı bana bağlı. Yanlışlarım, hatalarım illa olacaktır. Bazen anlam bozukluğu olan yerler bile bulabilirsiniz. Elimden geldiği kadar asıl konudan sapmamaya çalışıyorum.
Aden; çocukluğunda çok fazla fiziksel ve psikolojik şiddete uğramış ve bu yüzden bazı insani duygularını kaybetmiş bir adam. Hiç aşık olmamış ve Sabri'nin ( onu yanına alan adam ) işleri yüzünden sert görünmesi gereken bir ortamda büyümüş bir adam. Aden'in karakterinin baskın olmasının sebebi bu.
Yoksa arkadaşları, kardeşleri ve Baran yanında ne kadar uysal bir insan olduğunu kitabı gerçekten okuyanlar biliyorlar.
Baran ise bu hikayenin asıl semesi yani baskın karakteri. Küçüklüğünden beridir sinirli ve dominant bir kişiliğe sahip. Evet kendisi Aden gibi bakir değil ve bir çok kez ilişkiye girmiş bir adam.
Okuduğunuz kitap bir daddykink değil yada romantik bir aşk kitabıda değil. Bu bir BDSM içerikli bir kitap ve ben elimden geldiği kadar sadeleştirerek anlatıyorum ki millet ne smutlar yazıyor. Ve ayrıca BDSM kitabı okuyanlar veya BDSM'nin ne olduğunu bilenler aslında daha ağır şeylerin olduğunu bilirler.
Ve ayrıca hayalet okuyucu olmayın lütfen. Kimileri bütün bölümleri okuyor ama me yorum var nede vote. Saygı sınırını aşmadığı sürece olumlu veya olumsuz bütün yorumlarınıza açığım.
En azından yaptığım işe saygı duyduğunuzu göstermek için alt kısımda ki yıldıza basarsanız çok mutlu olurum.
İyi günlerde kalın. ❤️❤️❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ADEN BXB
General Fiction-DÜZENLENİYOR- Aşk nasıl bir şey bilmiyorum ama gördüklerim, okuduklarım ve duyduklarımla bence; içi dolu seni vurabilecek şekilde olan bir silahı, seni vurmayacağına emin olduğun birine gözü kapalı vermek... Aden de tam olarak bunu yaptı. Kendisini...