14. Bölüm (⭐️)

1.2K 80 40
                                    

DÜZENLENDİ!!!


Dikkatini tamamiyle önünde duran sözleşmeye vermişti. Bütün maddelerini büyük bir özenle okuyor, anlamadığı yerleri karşısında oturan adama soruyordu. Bazı maddeler gözünü korkuturken bazıları ise heyecanlanmasına sebep oluyordu.

Şimdiden bir çok maddeyi çıkarmasını istemişti. Büyük olan ne kadar istemesede dediğini yapmış ve sözleşmeden çıkarmıştı.

"Her ay doktor kontrolü yazıyor burada, bu ne için?" Gözlerinin içine bakarak cevap bekledi. Baran derin bir nefes alıp oturuşunu dikleştirdi.

"İkimizinde sağlığı için. O madde yalnızca senin için değil benim içinde geçerli. Genel bir sağlık kontrolü sadece." Aden anladığını belirtir bir şekilde başını sallarken dikkatini tekrardan önünde duran kağıtlara verdi.

Bütün maddeleri okuduğunda tekrar kafasını kaldırarak büyük olana baktı. Baran ona beklentiyle bakıyordu.

"Bunların bir çoğu normalde de yapabileceğimiz şeyler. Bu sözleşme gerçektende gerekli mi?" Tek kaşını kaldırarak sorduğu soruya Baran gülümseyerek cevap verdi.

"İçindeki bir çok maddeyi çıkardın zaten Aden. Yapabileceğimiz sınırsız şey varken, çemberi daralttın. Durum böyle olunca da sözleşmenin pek bir anlamı kalmadı."

"Tanrı aşkına o maddelerin içinde anal yumruk vardı. Tabikide çıkaracaktım." Aden bunu dile getirirken bile yanakları kızardı.

Baran yanakları kızaran adama baktı. Yaşayacakları cinsel ilişkide ortak yolu bulmaya çalışıyorlardı.

"Tamam bişey demedim. Senin içinde tamamsa artık imzalayabilirsin." Duyduğu şeyle dahada utanırken yavaşça kafasını sallayarak onayladı.

Baran imzaladığı kağıtları almak için yerinden kalkıp Aden'e doğru ilerledi ve tam arkasında durdu. Kağıta uzanmak için eğildiğinde bilerek nefesini küçük olanın boynuna üfledi. Tek niyeti onu birazcık kıvama getirmekti.

Boynuna değen sıcak nefesle Aden'in içi ürperirken avuç içlerinin terlediğini hissetti. Kağıdı aldığında yerinden doğrulmadan hemen önce önündeki boyuna dudaklarını bastırdı. Küçük küçük öpücükler kondururken işin içine dilinide soktuğunda küçük olan cılız bir inleme bıraktı.

Baran önünde oturan adamın omuzlarından tutup çekerek ayağa kalkmasını sağlarken dudaklarını ayırmamıştı. Ayağa kalkan adamı döndürüp açlıkla dudaklarına kapandı. Önündeki dudakları yalıyor, öpüyor ve dişlerinin arasında eziyordu.

Aden onun bu öpüşüne iştahla karşılık verirken Baran onu kalçasından kavrayarak kaldırıp kucağına aldı. Bir anda kaldırılmanın etkisi ile kollarını büyük olanın boynuna dolarken, bacaklarınıda beline sardı.

Baran kehribarların sahibinin dudağına dudaklarını bastırıp etkili bir öpücük kondururken adımlarını merdivene doğru ilerletti. Aden hafif kızarmış yanaklarla yüzünü büyük olanın boynuna gömmüştü çoktan .

Baran merdivenlerden çıkıp odanın kapısının önüne geldiğinde tekrardan dudaklarını birleştirdi. Kapıyı açıp içeri girdiklerinde Aden dudaklarını ayırarak hızla gözlerini etrafta gezdirdi. Burası oyun odası değildi. Oda da boydan boya camın tam önünde duran geniş bir yatak, tek kişilik deri koltuk ve büyük bir giysi dolabı bulunuyordu.

Baran'ın yatak odası diye tahmin ettiği oda tamamen simsiyahtı. Yatağın tam karşısında duran boydan boya cam tam anlamıyla bir ayna görevi görüyordu.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
ADEN BXBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin