43. Bölüm

283 37 59
                                    

FİNALE SON 7 BÖLÜM

Vote ve yorumlarınız moral kaynağım

Keyifli okumalar...



Elindeki siyah kumaş pantolonu bacaklarından geçirirken yüzünde engel olamadığı bir gülümseme vardı. Giydiği pantolon kaslı bacaklarını sararken siyah kazağını pantolonunun içine sıkıştırdı.

Önündeki masanın üzerinde duran saatini de koluna taktıktan sonra parfümünü alarak kulağı ile boynunun birleştiği yerlere ve gömleğinin yaka kısmına sıktıktan sonra elleri ile saçlarına hafif şekil vermeye başladı.

Bugün oldukça özenli giyinmişti. Çünkü dediği olmuş köşeye sıkışan Aden sözleşme için Baran'ın şirketine gelecekti. Bugün o sözleşmeler imzalanacaktı lakin onu heyecanlandıran şey sözleşme değil küçüğünü görecek olmasıydı.

Yatağın üzerindeki ceketinide üzerine giyindikten sonra masanın üzerinde duran telefonunu ve cüzdanını alarak odadan çıktı.

Hızlı adımlarla merdivenlerden inerek güzel hava nedeniyle üzerine paltosunu almadan çıktı. Uzun süreden sonra ilk kez görüşüydü Aden'i. Ne kadar zor olsada dayanmış küçük olanı kendi başına bırakmıştı. Beklediğide gerçekleşmiş Aden kendisini özlemişti.

Son model siyah Mercedes arabasına binip şirketin yolunu tutarken çoktan toplantı odasını ayarlatmıştı. Sadece Aden ve kendisi olacaktı. Asla rahatsız edilmek istemediklerinide net bir dille belirtmişti.

Ormanlık yolda son sürat arabası ile ilerlerken telefonuna gelen mesajla ayağını gazdan çekerek normal hıza düştü. Eline telefonu alıp gelen mesaja baktığında gönderenin Ömer olduğunu gördü.

Mesajın üzerine tıklayıp açarken bir gözüde yolu takip ediyordu. Hızla mesajı okuduğunda dudakları yukarı doğru kıvrıldı. Son zamanlarda kader kendinden yanaydı ve işleri yoluna giriyordu.

Ömer mesajda Cengiz ile Zeki arasındaki bağı bulduğundan bahsetmiş Aden ile olan toplantıdan sonra Baran'ın odasında görüşmek istediğini dile getirmişti.

Baran sonunda annesini kurtarabilecek bir fırsat yakalamanında sevinci ile gaza dahada yüklendi. Kısa bir süre sonra şirketin önünde arabasını durdururken hızla arabadan çıkıp büyük binanın kapısına doğru adımladı.

Bu sırada kapıdaki görevlide Baran'ın arabasına binmiş park alanına doğru arabayı sürmüştü. Baran karizmatik görüntüsü ile bütün gözleri kendisine çevirmeyi başarsada onun aklında sadece küçüğü vardı. Bir aydır bitkin bir şekilde dolaşan adam Aden'i göreceği için resmen küllerinden yeniden doğmuş herkesi kendine hayran bırakmıştı.

Asansörün önüne geldiğinde çalışanlardan bir tanesi çoktan düğmeye basmış asansörün gelmesini bekliyordu. Geldiğini belli eden ses ortamda yankılanırken adam eliyle asansörü işaret ederken bakışlarını yanındaki adama çevirdi.

"Siz binin efendim, ben bir sonrakine binerim."

Baran memnun bir şekilde başını salladıktan sonra bir kaç adımla asansöre binip kapıyı kapatma tuşuna bastı. Kapı kapandığında gideceği katın numarasına bastıktan sonra arkasındaki aynaya dönerek giysilerini tekrardan kontrol etti.

Asansör durduğunda hızla önünü dönerek açılan kapıdan çıkarken kendisini farkeden sekreteri hızlı adımlarla kendisine doğru yaklaşıyordu.

"Aden beyler geldi efendim. Toplantı salonunda sizi bekliyorlar."

Baran'ın Aden'in ismini duymasıyla kalp atışları hızlanırken avuç içlerinin terlediğini hissediyordu. Şu an resmen liseli aşıklar gibi heyecan yapmış nasıl davranacağını bilemeyecek haldeydi.

ADEN BXBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin