33.Bölüm

408 39 31
                                    

Keyifli okumalaaarrr...


Çağrı elindeki dosyalarla şirketin kapısından girerken oldukça tedirgin görünüyordu. Aden'in ondan istediği bilgilere ulaştıktan sonra hepsini bir dosyada toplamış ve şu an Aden'in odasına doğru ilerliyordu.

Kapının önüne geldiğinde derin bir nefes alarak bir kaç kez kapıyı tıklatıp kapı kulpunu aşağı indirdi. İçeri doğru bir adım atarken bilgisayarının arkasında bir şeyler inceleyen adamı gördü.

Elindeki dosyayı biraz daha sıkarken kapıyı arkasından kapayarak adımlarını sandalyesinde oturan adama doğru ilerletti.

Ayak seslerini duyan Aden bakışlarını yavaşça bilgisayardan alıp kendisine doğru ilerleyen adama yöneltti. Karşısında gördüğü adamla kaşları çatışırken Çağrı'nın gerginliğini hissedebiliyordu.

"Çağrı, senin bugün gece klübünde olman gerekmiyor muydu?"

Çağrı elindeki dosyayı masanın üzerine koyduktan sonra üzerindeki montun fermuarını açarak koltuğa oturdu. Derince bir nefes alırken kendisinden cevap bekleyen adama baktı.

"Aslında öyleydi, lakin benden istediğin bilgiler ulaştı elime. Bende görmek istersin diye düşündüm."

Kaşları ile dosyayı işaret ederken devam etti.

"Masa masa değil pislik yuvasıymış. Her bok var. Uyuşturucu, fuhuş, insan kaçakçılığı. Biz sadece silah işindeler sanıyorduk ama bildiğin çete bunlar."

Aden duyduklarından sonra masanın üzerinde duran dosyayı alıp incelemeye başladı. Her şey apaçık delillerle birlikte dosyada yazıyordu.

"İşlerin başında yine o şerefsiz Zeki var. Diğerleride onun yandıkçısı, tek dertleri daha fazla para. Zeki silah üretimi için açtığı fabrikaların depo katında toz üretimi yapıyor.

Celal denen orospu çocuğu ise genelde fuhuş kısmıyla ilgileniyor. Evden kaçmış ya da okumak için şehir değiştirmiş kızları hedef alıyorlar. Masadan bir kaç kişi ile ortak yapıyorlar bu işi.

Bide savaş ülkelerinden kaçıp ülkemize gelen ve yurtdışına kaçmak isteyenleri dolandırıp kaçak yollardan ıssız dağlara, ormanlara bırakan Kadir var."

Aden hem duydukları hemde gördükleri karşısında şok olmuştu. Masada yasal olmayan bişeylerin söndüğünün farkındaydı lakin bu kadarını da beklemiyordu.

"Peki Ali amca, o bu işin içinde mi?"

Tedirgin bir tonda sorduğu sorunun cevabının olumsuz olmasını diledi içinden. Babasının can dostuydu ve eğer oda bu işin içindeyse onu kurtaramayabilirdi.

"İşin garip tarafıda bu zaten. Ali amca ve baban bu işe en son karışanlar. Babanla birlikte başlamışlar ama toz işinde ne üretim ne de dağıtım yapmışlar şimdiye kadar.

Zaten Sabri amca bu işe bulaştıktan kısa bir süre sonra öldürülmüş. Kimin yaptığını halen bulamadım, her kim yaptıysa arkasında hiç bir iz bırakmamış."

Aden elinde tuttuğu dosyayı kapatarak karşısında oturan genç adama baktı. Anladığını belirtircesine kafasını sallarken elindeki dosyayı kime teslim etmesi gerektiğini biliyordu.

"İyi iş çıkardın Çağrı, ama bu öğrendiklerin aramızda sır kimseye söylemek yok. O masadakiler artık yaptıklarının hesabını ödemeli."

"Ne yapmayı düşünüyorsun? Vericek misin dosyayı Alparslan beye?"

Aden elindeki dosyayı çekmecesine koyduktan sonra kilitleyip anahtarı cebine attı.

ADEN BXBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin