Keyifli okumalar...Baran girdiği binada hızlı adımlarla asansöre doğru ilerlerken onu gören çalışanlar baş selamı veriyor ve 'günaydın efendim' diyorlardı.
Asansöre bindikten sonra odasının bulunduğu katın numarasına bastı ve bekledi. Gözlerini önüne tam ayaklarının ucuna indirdiğinde aklına gelen kişiyle gülümsedi.
Küçük olan ne yapıyordu kendisine anlamıyordu. Hiç bir zaman böyle şeylerden hoşlanmamıştı. Şimdiye kadar ne kadar sevmediği özellik varsa hepsi Aden'deydi.
Mesela inatçı herifin tekiydi, dik başlılığı itaatkâr olmayışı normalde sinirlerine dokunurdu. Herkese karşı iyi oluşuda normalde sinir bozucu gelmesi gerekiyordu.
Ayrıca sivri dilliydi ve lafını asla esirgemiyordu. Üstelik sigara kullanıyor ve alkole karşı dayanıksızdı. Lakin bunlara rağmen Aden onun gözüne tapılası görünüyordu.Baran bu düşünceleri ile gülümserken asansör kapısının arasına uzatılan elle kapı kapanmadan tekrar açıldı. İçeri giren adam tam Baran'ın yanında dururken Baran halen yukarı kıvrılmış dudakları ile küçüğünü düşünüyordu.
Yanında duran adam direk karşısına bakarken derince bir nefes aldı sanki ortamdaki varlığını hissettirmek ister gibiydi. Halen yanındaki adamın dikkatini çekememiş olması canını sıktı.
"Kendinize yeni bir oyuncak bulmuş olmalısınız."
Baran duyduğu şeyle kafasını yan tarafında duran ama kendisine bakmayan adama çevirdi. Sonunda yanındaki adamın dikkatini üzerine çekebilmişti. Bu duruma hafifçe gülümsedi.
"Anlamadım?"
Baran kaşları çatık bir şekilde adama bakarken sakin kalmaya çalışıyordu. Şu an şirketteydi ve tatsızlık çıksın istemiyordu.
"Kendinize yeni bir oyuncak buldunuz ve bunun mutluluğunu yaşıyorsunuz. Peki o gerçekleri biliyor mu Baran bey?"
Baran'ın çenesi sinirden kasılırken boynunu kütürdetir gibi bir sağa bir sola çevirdi. Kendisi sinirli bir adamdı ve şu an yanında saçmalayan adam sınırları zorluyordu.
Bedenini tamamen yanındaki adama çevirdi ve kaşlarını çatarak karşısındaki adama baktı. Ne dediğini bilmeyen adam yüzünden sinirlenmişti.
"Bana bak seni tanımıyorum, kimsin necisin bilmiyorum lakin boş boş konuşmaya devam edersen sonu hiç iyi bitmeyecek bu konuşmanın."
Gözlerinden ateş çıkıyordu. Sabahın bu saatinde gelmiş kim olduğu belli olmayan adam tarafından resmen tehdit ediliyordu.
"Size sonu iyi bitmeyecek bişey söyleyeyim mi Baran bey? Gerçekler ortaya çıktığında şu an yüzünüzü güldüren ilişkinizin sonu iyi bitmeyecek."
Baran duyduğu şeyle karşısındaki adamın üzerine doğru atıldı ve eliyle boğazını sıktı. Yüzlerini dahada yakınlaştırırken nefesi diğer adamın nefesine karışıyordu.
"Ne diyorsun lan sen? Eceline mi susadın sen he? Kim olduğumu biliyorsan neler yapabileceğimide iyi biliyorsundur. Şimdi defol git siktirtme belanı!"
Elinin altındaki boyunu dahada sıktı. Karşısında ki adam nefessizlikten kızarırken bir eliylede Baran'ın bileğinden tutmuştu.
Baran'ın elini bir anda çekmesiyle adam elini boğazına atarak derince bir nefes aldı ve öksürmeye başladı. Baran onu tehdit ederken şakası olmadığını biliyordu lakin kendisi yanarsa Baran'ı da yanında götürecekti.
Açılan asansör kapısı ile Baran ters bir şekilde adama baktı. Yumruklarını sıkmış kaşları çatılıydı. Hızlı adımlarla asansörden çıkarken arkasındaki adam yüzünü aynaya dönerek boynundaki kızarıklığa baktı. Baran'ın sıktığı yerlerde parmak izleri çıkmıştı ve moraracağı kesindi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ADEN BXB
Ficção Geral-DÜZENLENİYOR- Aşk nasıl bir şey bilmiyorum ama gördüklerim, okuduklarım ve duyduklarımla bence; içi dolu seni vurabilecek şekilde olan bir silahı, seni vurmayacağına emin olduğun birine gözü kapalı vermek... Aden de tam olarak bunu yaptı. Kendisini...