Keyifli okumalar...
UYARI!!!
Şimdi bu son bölüm olduğu için uyarı kısmını lütfen dikkatli bir şekilde okuyun.Eğer BDSM sevmeyen okuyucularım varsa işaret bırakacağım kısımdan sonrasını okumadan geçebilir.
Ayrıca bu bölüm olacak olan şeylerin hepsi Aden'in isteği üzerine gerçekleşen olaylar. O yüzden 'Baran sevdiğine nasıl kıydın,' 'ay o can yakmaz mı' diye garip garip yorumlarda bulunmayın.
BDSM ile ilgili pek bilgi sahibi birisi değilim lakin bu tür bir ilişkide öncelik acıdan çok yaşanacak ve karşı tarafa yaşatılacak zevklerdir.
Ayrıca daha derin ve pis şeyler varken ben olabildiğince sade tutmaya çalıştım.
Ayrıca Final bölümü olmasını da getirisi ile 4000 kelimeyi geçkin bir bölüm yazdım sizlere.
Şimdi sakince arkanıza yaslanın ve bölümün keyfini çıkarın.
2 yıl sonra...
Aden elindeki giysileri yatağın üzerinde duran çantaya yerleştirirken bir yandan da oyuncağı yatağından aşağı düştüğü için mızmızlanan oğlu ile ilgileniyordu. Son eksikleride çantaya yerleştirdikten sonra fermuarını çekti ve oğluna doğru adımladı.
Kucağına aldığı oğlunun alnına dudaklarını bastırdıktan sonra yatağın üzerindeki çantayıda aldı. "Hadi babacım babaannen bizi bekliyor." dedikten sonra zorda olsa kapıyı açarak odadan çıktı.
Baran bir kaç günlüğüne bir iş için şehir dışına çıkmıştı ve yarın akşam dönüyordu. Yağız hayatlarına girdiğinden beri cinsel hayatları neredeyse durma noktasına gelmişti. Bu sebeple de Aden büyük olana ufak bir sürpriz hazırlıyordu. Merdivenlerden aşağı indiğinde yaşlı kadın oturduğu yerden kalkarak Aden'in kucağındaki Yağız'ı aldı.
"Gel bakalım babaannene."
Kapınında çalması ile Aden elindeki çantayı kenara bırakırken kapıya doğru ilerledi ve kapıyı açtı.
Karşısında gördüğü Bora ve Ömer ile derin bir nefes alırken eli ile içerisini gösterdi.
"Baran ile konuştum yarın akşam saat sekiz gibi evde olurmuş. Peki durumlar ne her şeyi hazırlayabildin mi?"
Aden bıkkınca nefes verirken bir yandan da karşısındaki adamlardan böyle bir yardım istediği için utanıyordu. "Çoğu şey hazır. Diğer evde ki her şey hemen hemen geldi. Ufak bir kaç şey var onlarıda sipariş verdim bugün gelmesi lazım." dediğinde durumdan bir haber olan Leyla hanım torunu ile ilgileniyordu.
Aden ve Baran, Yağız'ı evlat edindikten sonra yeni bir eve taşınmışlardı. Diğer eve göre şehir merkezine biraz daha yakındı lakin yinede sakin bir semtteydi. Ayrıca Baran ve Çise kağıt üzerindeki evliliklerini sonlandırmışlar ve çocuğun velayetini Baran almıştı.
Geçen iki yılda Aden Sabri'nin kendisine bıraktığı bütün mirası kızlara devretmiş sadece oğlu ile ilgilenmek istemişti. Baran ise eşinin kararına saygı duyarak desteğini hiç bir zaman esirgememişti.
Ayrıca Bora ve Ömer de Amsterdam'da evlenmişlerdi ve henüz birbirlerine doyamadıkları için evlat edinmeyi düşünmüyorlardı. Daha çok Yağız ile ilgilenip alıştırma yapıyorlardı.
İkili salona girdiklerinde babaannesi ile oyun oynayan Yağız'ı görünce yüzlerindeki gülümsemeye engel olamadılar.
"Aah şuna bak Ömer, görmeyeli daha bir büyümüş sanki." Bora'nın dediği ile Ömer başını sallarken, Bora çoktan Leyla hanımın kucağındaki çocuğu almış ve kucağında zıplatmaya başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ADEN BXB
Fiction générale-DÜZENLENİYOR- Aşk nasıl bir şey bilmiyorum ama gördüklerim, okuduklarım ve duyduklarımla bence; içi dolu seni vurabilecek şekilde olan bir silahı, seni vurmayacağına emin olduğun birine gözü kapalı vermek... Aden de tam olarak bunu yaptı. Kendisini...