39. Bölüm

287 39 39
                                    

Yazar çıldırdıııı.

1 günde 2 bölüm. Her zaman yapmam kıymetini bilin.


Keyifli okumalar.


Baran altındaki arabanın gazına bütün gücü ile yüklenirken halen vücudu sinirden kasılıyordu. Telefonuna gelen fotoğraf işe hızla evden çıkmış nerde olduğunu çok iyi bildiği mekana gidiyordu. O sinirle evden çıkarken Ömer ve Bora'da peşinden gelmiş tam arkasındaki arabada onu takip ediyorlardı.

Kısa bir süre sonra mekanın önüne arabasını gelişi güzel bıraktıktan sonra hızla inip girişe doğru ilerledi. Kolunda hissettiği elle bakışlarını elin sahibine çevirirken 'ne var?' der gibi baktı adamın suratına.

"Arabanızı buraya park edemezsiniz beyefendi!"

Kapıdaki iri yarı koruma tek düze sesi ile onu uyarırken, Baran boşta kalan eliyle adamın yakasını topladı. Zaten vücudunda hissettiği sinir ile zor duruyordu birde bu adamın kendisine artistlenmesi sabrının tükenmesine neden oluyordu.

"O arabayı alıp götüne sokmadan bırak kolumu."

Görevli boğazına baskı yapan elle nefessiz kalırken diğer koruma hızla yanlarına geldi.

"Ahh Baran bey hoşgeldiniz. Kusura bakmayın kendisi daha yeni sizi tanıyamamış. Siz anahtarı bana verin ben çekerim arabayı."

Mahcup bir şekilde söyledikleri ile Baran elini adamın boğazından çekip cebindeki anahtarı görevliye uzattı. Bu sırada Ömer ve Bora'da arabalarını park etmiş mekanın girişine gelmişlerdi.

Üçlü yüksek sesli mekana girerken Baran'ın gözleri tek bir kişiyi arıyordu. Küçüğünü..
Hızla gözlerini etrafta gezdirirken barın VIP bölümünde oturan adamı görmesi ile derince bir nefes aldı.

Adımlarını o yöne ilerletirken kadraja giren adamla bir süre olduğu yerde donup kaldı. Aden arkadaşları ile oturmuş içiyordu. Lakin tam Aden'in yanında oturan Bülent elini Aden'in bacağına koymuş kafasını kulağına yaklaştırmış bir şeyler anlatıyordu.

Bu görüntü karşısında yumruklarını sıkarken çoktan yanına gelen adamları farketmemişti bile. Bora gördüğü manzara karşısında şaşkınlığını gizleyemese de konuşurken kelimeleri dikkatli seçmeliydi.

"Baran mantıklı bir açıklaması vardır kardeşim hıh? Sakin sinirle yanlış bişey yapma."

Baran sinirden kızaran gözlerini yanında kendisine akıl veren adama çevirdi. Bora kendisine bakan gözlere susması gerektiğini anlarken, Ömer'e 'bir soruna karşılık dikkatli ol' diye fısıldadı.

Aden yanında oturan ve ona akıl veren adamla başını olumlu anlamda sallarken bir yandanda bardağındaki içkiyi yudumluyordu. Barda şans eseri karşılaşmışlardı Bülent ile. Bülent de yanındaki çocukla eğlenmeye geldiği mekanda Aden'i ve arkadaşlarını görmüş onlara katılmıştı.

Küçük sevgilisi büyük ısrarlar sonucu podyumda dans ediyordu. Tabi bu konuda Aden'in de biraz payı vardı. Genç adam canı sıkıldığı için dans etmek istemiş fakat Bülent istemediği için tek başına etmek için izin istemişti. Aden yanlarında olmasa büyük bir ihtimal izin vermeyecekti lakin Aden'in sinirli bakışlarını farkedince mecburen izin vermişti.

Çağrı ne kadar bu Bülent denen adamdan hoşlanmasada yanlarına oturmalarına bir şey dememiş, kırklı yaşlarının ortalarındaki adamın henüz onsekizine yani basmış çocukla ilişki yaşıyor olması midesini bulandırmıştı.

Bülent ise Çağrı'nın tiksinti barındıran bakışlarını önemsememiş yanında oturan ve sürekli içen adamın derdini anlamak ile ilgilenmişti. Bülent çok iyi tanıyordu kehribarların sahibini. Çok içen birisi değildi Aden. Yalnızca çok canı sıkkın olduğunda bu kadar içer sonrasında olacakları düşünmezdi.

ADEN BXBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin