13. Bölüm

854 71 38
                                    


DÜZENLENDİ!!!



Bekledikleri şey geldikleri mekanda patlayan silah sesleri değildi kesinlikle. Sadece konuşmak için geldikleri mekanda, önce sesler yükselmiş şu an ise silahlar patlıyordu.

"Siktir Baran, ne diye yumruk atıyorsun adama? Altı üstü anlaşıp sözleşmeyi imzalayacaktık. Şu hale bak!" Aden dibinde ki adama kızarken bir yandan da ateş etmeye devam ediyordu.

"Siktiğimin pezevenki sana dokundu. Ne yapsaydım ya?"

Konuşma sırasında adam flört eder gibi konuşmasının yanı sıra elini Aden'in bacağına koymuş bunu gören Baran ise tabiri caizse çıldırmış ve adamı yakasından tutup ayağa kaldırarak yumruk atmıştı.

"Nerde kaldı bunlar, adamlar içimizden geçicekler." Çatışma çıkar çıkmaz ikiside arkadaşlarını aramış yardıma gelmelerini istemişlerdi.

Bir süre sonra silah seslerinin kesilmesi ile ikiside etrafı kolaçan ederken Aden'in Ömer'i görmesi ile derin bir nefes aldılar. Saklandıkları duvarın arkasından çıkıp kendilerine doğru yürüyen adamların yanına doğru ilerlediler.

"Bu sefer ne yaptın Baran? Hayır her seferinde bu konuma gelmeyi nasıl başarıyorsun anlamıyorum." Ömer endişeyle karışık sinirle bakarken Aden kapıdan giren Sinan'ı farkedip ona doğru yürüdü.

"Zeki sikecek belanızı. Haberi almış. Sizi bekliyor." Aden anladığını belirtir bir şekilde kafa sallarken sinirle arkasında kalan adama çevirdi bakışlarını.

Sırf onun saçma kıskançlığı yüzünden bu durumdalardı. Ve belkide sonunda oldu dediği iş bozulacaktı.

İkiside dışarıda duran arabaya doğru adımlarlarken sessizdiler. Baran ne kadar konuşmak istesede söyleyeceği herhangi bir şeyin durumu daha kötü yapacağını biliyordu.

Bütün yol boyunca ikiside konuşmadı. Kısa bir süre sonra verilen adrese gelmişlerdi. Şehrin dışında terk edilmiş bir depo. İkiside arabadan inip kapıda bekleyen korumalara doğru ilerledi.

"Zeki bey bizi bekliyordu." Aden olabildiğince sakin çıkarmaya çalıştığı sesi ile konuştu. Adam içerdekilere telefonla bilgi verdikten sonra kapıyı açıp eliyle içeriyi gösterdi. İkiside içeri doğru adımlarlarken gergindi.

Masadakiler aylardır bu adamla iş yapabilmek için anlaşmaya çalışıyorlardı. Büyük bir işi mahvetmişlerdi ve Zeki'nin nasıl bir tepki vereceğinide kestiremiyorlardı. Aden olanlar aklına geldikçe daha da sinirlenirken göz ucuyla yanında yürüyen adama baktı.

"Burdan çıktığımız da bir süre gözüme görünme Baran." Burnundan soluyarak konuşurken Baran şaşkın gözlerle ona baktı.

"Saçmalamayı kes. Ben haklıydım. Yavşak herif gözümün içine baka baka bacağına dokundu. Benim olana kimse dokunamaz." Son cümlesini üstüne basa basa söyledi.

İkiside girdikleri depoda Zeki'nin bulunduğu alana vardıklarında karşılarında daha 1 saat önce silahlı çatışmaya girdikleri adamı görmeyi beklemiyorlardı.

"Cem beyi ben getirttim buraya. Anlaşılan tatsız bir yanlış anlaşılma olmuş. Konuştum durumu düzelttim. Bizimle iş yapmayı kabul etti, yalnız bir şartı var." Zeki'nin söyledikleri ile Aden derin bir nefes alırken Baran kaşlarını çatmış şartını bekliyordu.

"Görünen o ki Baran bey oldukça fevri bir insan. O yüzden bundan sonraki görüşmelerde sadece Aden beyle muhattap olmak istiyorum. Aksi taktirde ortaklık felan kalmaz."

Baran adamın söylediği şeyle yumruklarını sıkıp bir adım atarken duyduğu şeyle yerinde donup kaldı.

"Kabul ediyorum. Bundan sonraki görüşmelerimizde sadece benimle muhattap olacaksınız. Baran bey bu anlaşmanın dışında kalacak."

ADEN BXBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin