FİNALE SON 5 BÖLÜM
vote ve yorumlarınız moral kaynağım..
Keyifli okumalar...
Ömer karşısında bir türlü gelmeyen asansörün kapısı ile bakışırken daha fazla dayanamayarak hızlı adımlarla merdivenlere yöneldi. İkişer üçer çıktığı basamaklarla bir süre sonra nefes alıp vermede zorlanırken son zamanlarda sporu aksattığı için içinden kendine saydırmayıda ihmal etmiyordu.
Son basamaklarıda çıktıktan sonra avucunun içi gibi bildiği şirkette adımlarını büyük olanın odasına doğru ilerletti.
Tam sekreterin masasının önünde durduğunda öne eğilerek ellerini diz kapaklarına yerleştirip bir süre soluklandı.
Sekreter kız şaşkınlıkla karşısındaki adamı izlerken yerinden kalkarak halen nefesini toplamaya çalışan adama bir iki adım attı.
"Ömer bey iyi misiniz?"
Ömer bir elini havaya kaldırıp sallarken nefesinin el verdiğince iyi olduğunu anlatmaya çalıştı.
"İyiyim iyiyim. Baran odasında mı?"
"Evet efendim."
Ömer derin bir nefes alarak doğrulurken bir kaç kez öksürdü. Acilen spora tekrar başlamalıydı. Tam odaya doğru adımlayacağı sırada tekrardan sekreter kıza döndü.
"Bana bir bardak su yolla."
Sekreter kız anladığını belirtircesine kafasını sallarken masanın üzerindeki telefonu alıp çaycının numarasını çevirdi. Bu sırada Ömer çoktan Baran'ın odasına girmiş kapıyı arkasından kapatmıştı.
Baran önündeki dosyalarla ilgilenirken Ömer hızlı adımlarla oturan adama doğru ilerledi. Halinden ve tavırlarından çok önemli şeyler olduğu belliydi ve biran önce Baran'a anlatıp plan yapları gerekiyordu.
"İstediğin bilgilere ulaştık."
Baran duyduğu cümle ile bütün dikkatini dosyadan alıp tekli koltuğa oturan adama verdi.
"Eve girmeyi bir şekilde başardık. Ev sıkı denetim altında. Adamlar kuş uçurtmuyorlar. Her yerde kameralar var. Eve giren çıkan her şeyi kayıt altında tutuyorlar. Adamlarımız anneni de görmüşler.
Adamlarımızın söylediğine göre hizmetli kadınlardan bir tanesi annene oldukça sadık. Kadını araştırdık, şansa bak ki Sabri'de kadını tanıyormuş. Kadının babası Sabri'nin şirketinde çalışmış zamanında. Bana kalırsa Sabri gönderdi o kadını oraya."
Baran duyduklarından sonra elini sakalına atarak kaşıdı bir süre. Aklında bir plan yapmaya çalışıyordu lakin annesinin zarar görmesinden de endişeleniyordu.
O eve girmeleri zor gibi görünüyordu o zaman annesini o evden çıkarmanın bir yolunu bulacaktı. Tam Ömer'e bir şeyler söyleyeceği sırada çalan telefonu ile lafı yarıda kesilirken masanın üzerinde duran telefonu eline alıp ekrana baktı. Kayıtlı olmayan numarayı görünce kaşlarını çatarak aramayı kabul edip kulağına götürdü.
Bu sırada içeri elindeki su ile giren kadın Ömer'in oturduğu yere doğru ilerleyerek elindeki bardağı masanın üzerine bırakıp odadan ayrıldı.
Saniyeler ilerledikçe telefondaki kişi yüzünden Baran'ın kaşları dahada çatılıyor, çenesini dahada kasıyordu. Karşı taraf aramayı sonlandırınca telefonu kulağından indirip sertçe masaya vurdu.
Ömer olanları çattığı kaşları ile izlerken, Baran aklına gelen şeyle dudakları yukarı doğru kıvrıldı. Artık bir plan yapmasına gerek kalmamıştı çünkü avı kendi ayağı ile eceline gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ADEN BXB
Tiểu Thuyết Chung-DÜZENLENİYOR- Aşk nasıl bir şey bilmiyorum ama gördüklerim, okuduklarım ve duyduklarımla bence; içi dolu seni vurabilecek şekilde olan bir silahı, seni vurmayacağına emin olduğun birine gözü kapalı vermek... Aden de tam olarak bunu yaptı. Kendisini...