22. Bölüm

604 51 32
                                    

Keyifli okumalar...

Baran gece olanlardan dolayı halen kızgındı karşısında oturan adama. Gece Aden banyoya girdikten sonra Baran da mecburen uzun yıllardır yapmadığı şeyi yapıp kendi kendini rahatlatması gerekmişti.

Elindeki çay bardağını masaya bırakıp bakışlarını küçüğüne dikti.

"Beni o şekilde bıraktığına inanamıyorum Aden. Ergenler gibi kendi kendimi çektim."

Aden duyduğu şeyle öksürürken kendisine bakan adama baktı bir süre. Yüzünde halen aldığı intikamın mutluluğu vardı.

"Ben yine insaflı davrandım Baran. Sen beni toplantının ortasında inletmiştin hatırlıyorsan."

Baran aklına gelen görüntü ile kafasını iki yana doğru sallayarak kahvaltısına devam etti. Kendisi daha acımasız davranmıştı küçüğü haklıydı ama ilk defa birisi ona ceza vererek yaptıklarına karşılık vermişti. Bu durum bir bakıma hoşuna gitsede yinede içindeki baskın olma duygusu yüzünden gururuna dokunmuştu.

Genelde ilişkileri tek gecelikte olsa hiç kimse ona karşılık verecek cesareti kendisinde bulamaz cezalar ne kadar ağır olursa olsun kabullenirlerdi.

Ama Aden o insanlardan farklıydı. Öncelikle diğerleri sadece cinsel istek için varlardı ve sadece rahatlamasını sağlıyorlardı. İşi bittiği zaman bir daha yüzlerini dahi görmeyeceğini biliyordu Baran. Çoğunun adını dahi bilmiyordu çünkü hiç bir zaman önemsememişti.

Ama Aden farklıydı. Tek gecelik bir zevk değildi Aden'e karşı hissettikleri. Küçüğünü gördüğünde kalp atışları hızlanıyor, onu kıskanıyor ve sahipleniyordu. Mesela kokusu ona cennet bahçelerini sunuyor, Baran'a şimdiye kadar hiç yaşamadığı huzuru yaşatıyordu.

İkili kahvaltılarını bitirdikten sonra masayı toparlamak için ayaklandı. Onlar masayı toparlarken kapıdan gelen anahtar sesi ile Baran küçüğünün yüzüne şaşkınlıkla baktı.

Aden kendisine şaşkınlıkla bakan adama gülümserken adımlarını dış kapıya yöneltti. Baran küçüğünün arkasından bakınırken kimin geldiğini merak ediyordu. Kapının açılıp kapanma sesinden sonra bir kaç poşet hışırtısı duydu.

Aden kapıda gördüğü kadınla gülümsemesi büyürken bakışlarını arkasında halen kendisini izleyen adama çevirdi ve göz kırptı.

"Züleyha sultan hani bir hafta daha kalıcaktın kızının yanında?"

Söylediği şeyle yaşlı kadın yerinde sıçrarken elini kalbine götürerek sakinleşmeye çalıştı.

"Ahh eşek sıpası ödümü kopardın. Ne demeye sessiz sessiz geliyorsun evladım, hem senin bu saatte evde ne işin var bakayım. Hiç görülmüş şey mi?"

Aden kendisine tatlı tatlı kızan kadının tombul
yanaklarına sulu birer öpücük bıraktı ve geri çekildi.

"Ne o beni gördüğüne sevinmedin sanırım?"

Kadın yanaklarındaki ıslaklığı elinin tersi ile silerken sabır dileyerek adımlarını salona yöneltti.

Hemen masanın dibinde ayakta bekleyen adamı gördüğünde şaşırarak baktı küçük olanın yüzüne. Aden'in hiç bir arkadaşı onda şimdiye kadar yatılı kalmamıştı.

Aden kendisine sorgulayan gözlerle bakan kadını görünce hızla yanına adımladı. Elini kendisinden kısa olan kadının omuzuna koyarak hafifçe kulağına eğildi.

"Sonra anlatırım."

Kısık sesle söylediği şeyle kadın belli belirsiz kafasını sallarken Aden bakışlarını karşıda kendilerine bakan adama çevirdi ve gülümsedi.

ADEN BXBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin