FİNALE SON 6 BÖLÜM
vote ve yorumlarınız beni mutlu ediyor.
Keyifli okumalar.
Yıl 2001...
"Tamam abi, tamam hiç bir şeye bulaşmayacağım. Kim olduğumuda kimseye söylemem merak etme. Tamam hadi bak müşteri geldi kapatıyorum ben. Tamam görüşürüz."
Bıkkın bir nefes vererek telefonu kapatırken her gün abisi tarafından uyarılmaktan bıkmıştı. Çok fazla düşmanı olduğu için abisi ondan kimliğini saklamasını istiyor, kendi hakkında kimseye bir şey anlattırmıyordu.
Kapıdan giren müşteri ile elindeki telefonu cebine atarken, bir yandanda küçük odasından çıkarak arabaların bulunduğu yere doğru ilerledi.
Genç kadın arabalara bakıyor, üzerinde arabanın özelliklerinin yazdığı kağıdı okuyordu. Cengiz yüzüne her zaman takındığı sahte gülümsemesini kondururken çoktan kadının yanına gelmişti.
"Nasıl yardımcı olabilirim efendim?"
Genç kadın duyduğu sesle bakışlarını arkasında duran adama çevirdi. Sıcak gülümsemesi ve gözlerindeki parıltı kadının ne kadar heyecanlı olduğunu haykırıyordu.
"Kendim için araba bakıyorum, lakin arabalar hakkında pek bir bilgim yok."
Cengiz karşısında kendisine konuşan kadını duymuyordu bile. Uzun siyah ipeksi saçları, ela gözleri ve onu süsleyen uzun kirpikleri, biçimli kaşları, ufak yüzüne yakışan burnu ve ilk bakıldığında bile dikkat çeken dolgun kırmızı dudaklar ile karşısındaki kadın peri masallarından fırlamış gibiydi.
Zayıf ve oldukça narin bir vücuda sahipti. Kumral ve pürüzsüz teni göz rengine ortaklık etmiş ve karşısında duran kadını tapılası yapmıştı. Cengiz bir kaç saniye kendisine gelemezken karşısındaki kadının tekrar seslenmesi ile kendine geldi.
"Kusura bakmayın yoğun bir iş günüydü. Neden ilk önce ne tür arabaları sevdiğinizden başlamıyoruz?"
Kadın bir süre düşündü. Arabalar hakkında hiç bir bilgisi yoktu, eşini ikna etmiş ve bugün kendisi için araba bakmaya gelmişti. 'Keşke Zafer ile gelseydim' diye geçirdi içinden. O zaman eşinden fikir alır belki güzel bir araba bulurdu kendisi için.
"Arabalar hakkında pek bir bilgim yok. Siz biraz yardımcı olsanız. Çok pahalı olmasın yeter."
Kadının kafasını eğerek söyledikleri ile Cengiz hafifçe gülümsedi, Karşısındaki kadın o kadar mükemmeldi ki halen böyle bir insanın varlığına inanamıyordu.
"Tabi size arabalar hakkında bilgi vereyim ben o zaman. Bu arada adınız neydi hanımefendi?"
Kadın halen başını yerden kaldırmıyor karşısındaki adama bakmamayı tercih ediyordu. Bu utandığından veya korktuğundan değil kendisine öğretilenin bu olmasından kaynaklıydı. Birde kocasından başka bir erkeğin gözlerinin içine bakmayı kendisine yakıştıramıyordu.
"Leyla..."
Kısık sesi ile ismi dudaklarından dökülürken araba almak için geldiği yerin bütün hayatını değiştireceğinden habersizdi. Zaten böyle bir şeyi bilse kendi ayakları ile gelir miydi Azrail'ine?
"Leyla"
Diye mırıldandı Cengiz, bir anda dengesini bozan kadının adını defalarca tekrarladı içinde. Kendisini alıştırmaya çalışıyor gibiydi, diline mühürlemişti karşısındaki kadının ismini. Ve bir daha da o mühürü bozmaya niyeti yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ADEN BXB
General Fiction-DÜZENLENİYOR- Aşk nasıl bir şey bilmiyorum ama gördüklerim, okuduklarım ve duyduklarımla bence; içi dolu seni vurabilecek şekilde olan bir silahı, seni vurmayacağına emin olduğun birine gözü kapalı vermek... Aden de tam olarak bunu yaptı. Kendisini...