-1-

2.3K 22 0
                                    

*MAJ 2020*

POV LEXY:

Ostatnio Marcin coraz częściej mnie denerwuje. Kłóci się ze mną, obraża, a czasem nawet doprowadza do łez. Zastanawia mnie tylko jedno pytanie - "Gdzie jest Marcin z początków projektu?" Był wtedy zupełnie innym człowiekiem. Opiekował się mną kiedy chorowałam, oglądaliśmy razem seriale, śmialiśmy się, jeździliśmy do McDonald's. Nawet kiedy miałam gorszy dzień to właśnie on z całego teamu (nie zapominając o Julii) "podnosił mnie na swoich skrzydłach" i sprawiał, że moja smutna mina po chwili znikała i na twarzy pojawiał się uśmiech. Każdą wolną chwilę spędzaliśmy wspólnie... byliśmy BEST FRIENDS i widać było, że bardzo sobie ufamy i możemy na siebie liczyć w każdej sytuacji. 

Jednak z biegiem kolejnych dni, tygodni i miesięcy stał się oschły, ciągle mi docinał i zawsze kiedy proponowałam mu obejrzenie jakiegoś serialu, zagrania w jakąś grę planszową czy normalnego spędzania czasu na rozmowie wymigiwał się i wymyślał swoje dziecinne wymówki. Nie spodziewałam się, że to kiedyś powiem, ale cholernie tęsknie za tamtym Marcinem. 


POV MARCIN: 

Mijały kolejne dni, tygodnie, a nawet miesiące projektu nad, którym pracowałem ze Stuartem dość długo.. Niestety odejście Kacpra z teamu odbiło się na psychice każdego z nas. Julia chodzi przygnębiona mimo, że często go odwiedza. Częste wizyty Stuarta w szpitalu dodatkowo mnie dobijają i czuję się, że zaczyna mnie to powoli przerastać. Przez to zaniechałem moją relację z Lexy. Stałem się dla niej chamski i nieprzyjemny. Ciągle się kłócimy, nie gramy w gry krótko mówiąc NIC NIE ROBIMY WSPÓLNIE. Nawet rozmowa jest dla nas czymś w rodzaju problemu, bo albo od razu się na siebie gniewamy, albo co stosuję częściej po prostu unikam rozmów z Lexy i wymyślam głupie wymówki. 

Już nie raz w nocy słyszałem jak płacze, albo modli się o powrót naszej relacji z początków teamu. Pewnie ciekawi was czy za tym tęsknię. TAK TĘSKNIĘ! Nawet cholernie, ale to wszystko co się teraz dzieje w moim życiu to istny huragan emocji i chciałbym najpierw to opanować, a następnie wziąć się za naprawę utraconej relacji.


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

HEJKA! 👀✨

Od razu na wstępie pragnę zaznaczyć, że to mój debiut w pisaniu książek na Wattpadzie więc mam nadzieję, że zarówno pierwszy rozdział jak i kolejne rozdziały będą Wam się podobać! Przepraszam za jakiekolwiek błędy ortograficzne i leksykalne o ile takie się pojawią. 

Jeśli macie jakieś pytanka dotyczące książki to piszcie pod tym rozdziałem. 

A tymczasem do kolejnego rozdziału i dobrego dnia/wieczora/nocy! 

BYE! 💋

Ps. Następny rozdział pojawi się najprawdopodobniej dzisiaj albo jak wbijecie 5⭐!

✨NOWY POCZĄTEK✨ - LEXY I MARCINOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz