|!ważne info!|

701 5 0
                                    

HEJKA!👀✨

W dzisiejszym wpisie poinformuję Was o kilku istotnych sprawach dotyczących książki! Zapraszam! 


Po pierwsze i chyba dla mnie najważniejsze! 

Zaczynając pisać tę książkę (20 sierpnia 2021 roku) nigdy przez myśl mi nie przeszło, że po mniej niż miesiącu od publikacji pierwszego rozdziału uda mi się tyle osiągnąć! 1 miejsce w #lxm jest dla mnie naprawdę ogromną radością i powodem do dumy. Co do pozostałych hashtagów również jestem duma i przeszczęśliwa!

Ale to jedynie Wasza zasługa czytelnicy! To Wy zostawiacie gwiazdki i pozostawiacie za sobą rzeszę coraz to nowych wyświetleń pod rozdziałami

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Ale to jedynie Wasza zasługa czytelnicy! To Wy zostawiacie gwiazdki i pozostawiacie za sobą rzeszę coraz to nowych wyświetleń pod rozdziałami. Ale mimo tego to naprawdę jestem Wam bardzo wdzięczna, ponieważ w ten sposób okazujecie, że moja praca wam się podoba i (jak mam nadzieję) chętnie ją czytacie! 💖 - serduszko dla Was! 


Po drugie również ważne! 

Jak dobrze wiecie dzisiaj rozpoczął się rok szkolny i rozpoczęłam właśnie naukę w 3 klasie liceum. Uprzedzając - spokojnie to jeszcze nie klasa maturalna, bo jestem po podstawówce i do maturki będę przystępować dopiero w 2023 roku.

Jednakże to nie oznacza, że naukę będę olewać i zajmę się wyłącznie pisaniem rozdziałów, ale nie oznacza to, że ich nie będzie, bo będą. Rzadziej, ale będą. A co do weekendów postaram się aby w miarę możliwości pojawiał się 1-2 na weekend! (ale również może być taka sytuacja, że go nie będzie, bo trzeba będzie się po prostu  nauczyć do jakiegoś testu, kartkówki)


I ostatnie! 

Dzisiaj około 21 spodziewajcie się rozdziału 15! 


Dziękuję za przeczytanie do końca i do zobaczenia! 

✨NOWY POCZĄTEK✨ - LEXY I MARCINOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz