HEJKA!👀✨
Na samym wstępie pragnę rozwiać wasze wątpliwości otóż – żyję i mam się (teraz) dobrze.
Ale dlaczego dopiero teraz??
Zacznijmy może od początku...
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Była niedziela 23 października.
Jak co weekend analizowałam wszelkie statystki dotyczące książki oraz jakie zasięgi udało mi się ulepszyć lub ewentualnie pogorszyć przez ubiegły tydzień..
Mijały kolejne godziny, a ja nadal pozostałam bez kolejnego rozdziału.
Więc by to nadrobić zaczęłam go pisać.
I wydawałoby się, że początkowo wszystko szło mi super, a nawet można by rzec, że jak najlepiej, bądź zajebiście... jednak tak nie było...
Z każdą kolejną chwilą pisanie niebyło o tyle trudne co o ile brak tego JEDNEGO, KONKRETNEGO pomysłu mijał się z celem i najzwyczajniej w świecie straciłam swoją wenę i chęć pisania...
Myślałam, że będzie to chwilowe i w poniedziałek mi się uda coś dla was napisać jednak.. sami wiecie jak to wyszło...
No i tak minął kolejno: poniedziałek, wtorek, środa... aż w końcu nadeszło dziś gdzie powiedziałam sobie stanowcze DOŚĆ!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Odpaliłam laptopa, załączyłam tą aplikację i zaczęłam dla Was pisać jak dla mnie ważne słowa, które teraz czytacie.. a moja duma - ROŚNIE!
A dlaczego?
Bo nie odpuściłam!
Nie poddałam się!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
TYMCZASEM NAWIĄZUJĄC DO TEMATU Z TYTUŁU CZYLI CZY TO KONIEC?!
Z przykrością stwierdzam, ale najprawdopodobniej tak.
I zanim mi zaczniecie pisać jaka to ja jestem okrutna, zła i podła doczytajcie proszę ten fragment do końca.
Mianowicie zdecydowałam (ale jeszcze nie postanowiłam ostatecznie, bo chcę to skonsultować z wami byście również mieli jakikolwiek wkład w książkę), że zakończę tą książkę i napiszę dla was jej drugi tom, który opierałby się na wydarzeniach z życia Lexy i Marcina w 2021 roku!
Czyli w wielkim skrócie.
Zakończymy tą książkę wydarzeniami kończącymi rok 2020, a nową zaczniemy już od sytuacji z 2021r! Oznaczałoby to, że styczeń, wyjazd do Kenii, zerwanie czy tymczasowy incydent z Anielką, a nawet naprawa ich relacji znalazłaby swoje podłoże już w drugim tomie!
Więc czekam na Wasze zdanie w tym temacie (które miło by gdybyście określili w komentarzu) i oczywiście nie mówię, że tak musimy zrobić gdyż fajnie pisze mi się tą książkę i szkoda by było mi ją zakańczać zwłaszcza, że ma wyrobione dość duże zasięgi😥
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
!NO I WISIENKA NA TORCIE DZISIEJSZEGO WPISU!
Dziękuję, ale to naprawdę bardzo dziękuję za 10tyś wyświetleń i 593 ⭐!
Dla mnie to niewyobrażalnie wielka liczba, której całkowicie się nie spodziewałam zaczynając pisać! Dlatego jeszcze raz każdemu z osobna pragnę podziękować za każde pozostawione polubienie, wyświetlenie czy miłe słowo w komentarzu.
WIELKIE SERDUSZKO DLA WAS MOI DRODZY ❤!
NIE UMIEM UBRAĆ W SŁOWA JAK BARDZO JESTEM WDZIĘCZNA WIĘC MAM NADZIEJĘ, ŻE NIE BĘDZIECIE ŹLI, ŻE ZNÓW SIĘ POWTÓRZĘ, ALE...
DZIĘKUJĘ, DZIĘKUJĘ I JESZCZE RAZ DZIĘKUJĘ WAM ZA WSZYSTKO!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tymczasem już serio kończąc dziękuję, że doczytaliście to do końca i, że najzwyczajniej jesteście oraz wspieracie mnie w tym co robię.
Trzymajcie się cieplutko i do zobaczenia już w normalnym wpisie (rozdziale), który mam nadzieję, że napiszę na sobotę/niedzielę lub ewentualny początek nowego tygodnia!
Buziaczki - wasza @e_milka_ (Julka) 💋!
CZYTASZ
✨NOWY POCZĄTEK✨ - LEXY I MARCIN
Romance19.08.2021r - 21.11.2021r Akcja książki rozpoczyna się kłótnią Lexy i Marcina, która jest na tyle emocjonująca, że dziewczyna opuszcza projekt i tym samym zostawia tutejszych przyjaciół... Ale czy na długo? Czy jej ponowny powrót do stolicy na urod...