ငါ့ရဲ႔ခံစားခ်က္ေတြကိုျပန္စစ္ေဆးဖို့လိုေနျပီ(Zawgyi)

2.3K 111 2
                                    

ေရွာင္းက်န့္က luggage အေလးျကီး ကိုလက္နွစ္ဖက္ျဖင့္္မကာ ကားေပၚသို့တင္လိုက္သည္။အသစ္စက္စက္မ်က္မွန္အနက္ေလးကို တစ္ခ်က္ပင့္လိုက္ေတာ့ ကိုယ့္ကိုယ့္ကို ယံုျကည့္မႈပိုရွိသြားတယ္လို့ခံစားလိုက္ရသည္။ဒီေန့ဟာ သူတို့ရဲ႔ နွစ္ကုန္အားလပ္ရက္အတြက္ ကမ္းေျခကို ခရီးထြက္ရမဲ႔ ~

အင္းးဟုတ္တယ္ …သူက xx ေတာင္တန္းေတြကို သြားျခင္ေပမဲ႔ ဝန္ထမ္းမိန္းကေလးအမ်ားစုက ကမ္းေျခကိုပဲေရြးျကတယ္ေလ။အေျကာင္းရင္းကေတာ့ ထိုကမ္းေျခမွာ ဌာနမွဴးဝမ္ အေဖပိုင္တဲ႔ ဘန္ဂလိုေတြ ဟိုတယ္ေတြအမ်ားျကီးရွိလို့ပါတဲ႔။သူမ်ားရဲ႔ ပိုင္ဆိုင္မႈကိုစူးစမ္းျခင္တဲ႔မိန္းကေလးေတြက တစ္ကယ့္ကိုပဲ ထိန္းရခက္တယ္။အခုေတာ့ သူရဲ႔ ေဒသခံမိန္းမလွေလးေတြနဲ႔လည္းေဝးေရာ့ေပါ့ ~

"Wow က်န့္က်န့္ တစ္ကယ့္ကို မိုက္ေနတာပါလား မင္းသားေတာင္ရံႈးတယ္ "

ဘယ္အခ်ိန္က ေရာက္လာမွန္းမသိတဲ႔ က်ဲယမ္ယမ္က ေရွာင္းက်န့္ရဲ႔ ပခံုးကို တဖတ္ဖတ္နဲ႔ရိုက္ကာေျပာသည္။မိန္းကေလးေတြမ်ား ေျခေရာလက္ပါ ကဏွာမျငိမ္ဘူး~

ဟာဝိုင္အီ ရွပ္ေလးနဲ႔ ေဘာင္းဘီအနက္ေရာင္ဒူးထိ ေလးကိုဝတ္ထားတဲ႔ေရွာင္းက်န့္က တစ္ကယ္လည္း ျကည့္လို့ေကာင္းေနပါသည္။အိမ္ေထာင္သည္ဝန္ထမ္းေတြျကားထဲ မွာ သူက ဘုရင္တစ္ဆူလိုျဖစ္ေနသည္။ကြက္ျကည့္ကြက္ျကည့္နဲ႔ Team ေပါင္းစံုက ေကာင္မေလးေတြ တီးတီးတိုးတိုးေျပာေနကိုလည္းရိပ္မိပါသည္။ဘယ္တတ္နိုင္မလည္း အေမေပးထားတဲ႔ရုပ္ရည္ကာ ေခ်ာေမာလြန္းေနျပန္ေတာ့လည္း အာရံုစိုက္ခံရျပီေပါ့ ~

ဂုဏ္ဆာေနတဲ႔ ေရွာင္းက်န့္က ေကာ္လံေလးကိုတကိုင္ကိုင္နဲ႔ ေျမာက္ျကြေျမာက္ျကြျဖစ္ေနသည္။ေရွာေရွာက်လာတဲ႔ မ်က္မွန္ကို ပင့္တင္ရတာလည္းအေမာ~

"အာ က်န့္က်န့္ ကားေပၚမတက္ေသးဘူးလား ၁၅ မိနစ္ပဲလိုေတာ့တယ္ ဟို လီရွင္း ငတံုးေကာင္က ဘာလိုမလာေသးတာလည္း "

"လာမွာေပါ့ က်ဲကလည္း ေလာေနလိုက္တာ က်ဲရဲ႔ေကာင္ေလးက ခရီးကိုလိုက္ျဖစ္ေအာင္လိုက္မွာပါပူမေနနဲ႔ က်ြန္ေတာ္ကားေပၚေတာ့ မတက္ခ်င္ေသးဘူး အိုက္လို့ "

Tie me down ( yizhan )[completed]Where stories live. Discover now