ယံုရခက္သည္ (Zawgyi)

1.6K 84 6
                                    

" အဲ႔ဒီေတာ့ ......"

ေရွာင္းက်န့္က ဝမ္ရိေပၚရဲ႔မ်က္နွာကို  ေစ့ေစ့ျကည့္ျပီးေျပာလိုက္သည္။

"အဲ႔တာေတြကကိုယ့္ဆႏၵၵမွမပါတာ ေရွာင္းက်န့္ရယ္ "

"စိတ္မရွည္လို အသံနဲ႔လာမေျပာနဲ႔ ဘယ္သူကမွရွင္းျပခိုင္းမေနဘူး "

ဝမ္ရိေပၚက ရွင္းျပေလ ေရွာင္းက်န့္က ပိုရစ္ေလ ျဖစ္သည္။ျကလာေတာ့ ဝမ္ရိေပၚစိတ္သိပ္မရွည္ခ်င္ ~ရည္းထားရတာ ဒီေလာက္ထိေတာင္ ခက္ခဲမွန္း မသိခဲ႔ပါ။

"အဲ႔လိုေတြျဖစ္လာမယ္မွန္းသိရင္ ဘာလို့ အေျဖေပးခဲ႔မွာလည္း အရႈပ္ေပါင္းေသာင္းေျခာက္ေထာင္နဲ႔ တိတ္တိတ္ပုန္းတြဲေနရမွာလား ဘာလည္း ဒုတိယ လူျဖစ္ရမွာလား ...... "

"က်စ္ ေရွာင္းက်န့္ !"

စကားကို ေရပတ္မဝင္ေျပာေနတုန္း ဝမ္ရိေပၚရဲ႔ ေအာ္သံေျကာင့္ ေရွာင္းက်န္႔ကိုယ္ေလးက တစ္ခ်က္တုန္သြားသည္။ေအာ္ျပီးခါမွ အမွားမွန္းသိသြားတဲ႔ ဝမ္ရိေပၚက ေရွာင္းက်န့္နားအတင္းကပ္လာကာ ျပဴးတူးျပာတာနဲ႔ ......

မ်က္နွာေလးက ပန္းေရာင္သန္းေနကာ မ်က္ရည္ေလးဝိုင္းေနသည္။ေသာက္တလြဲေတြပဲလုပ္ေနလိုက္ ဝမ္ရိေပၚေရ ~ အခ်စ္နဲ႔ပတ္သတ္လာရင္ ေဒါသကို ထိန္းဖို႔က နံပါတ္တစ္အေရးျကီးဆံုးပဲဆိုတာ မင္းရဲ႔ မွတ္စုစာအုပ္မွာမွတ္ထားလိုက္ေပေတာ့......

"ေတာင္းပန္ပါတယ္ ရစ္မိလို့ ဆိုးမိလို့ ကိုယ့္ အဆင့္ကိုမသိဘူးပဲ ေရွာင္းက်န့္က တံုးတာ ဌာနမွဴးက ခြင့္လြတ္ေပးပါ "

ေရွာင္းက်န့္က အသံခပ္တိမ္တိမ္နဲ႔ ေျပာလိုက္ကာ ေခါင္းကိုငံု့ခ်လိုက္သည္။ယုပန္ပန္နဲ႔ကိစၥ က ေစ့စပ္ပြဲကို ျပန္ဖ်က္သိမ္းမွာ ဆို ညိွေနတုန္းဆို !သူ႔ကို ယံုလို့ ခ်ြဲမိတာ အျပစ္လား။ဒါေလးမွ ရစ္တာမခံနိ္္္င္ရင္ ေနာက္ပိုင္းသူရဲ႔အက်င့္ဆိုးေတြ သိသြားခဲ႔ရင္ ေသခ်ာေပါက္ အစြန့္ျပစ္ခံရမွာပဲ။ေရွာင္းက်န့္က ဟိုဟိုဒီဒီေတြးမိေတာ့ မ်က္ရည္က တအိအိနဲ႔။ မားမားေရ သားေတာ့ လူေရြးမွားျပီထင္ပါရဲ႔ ~

"ေရွာင္းက်န့္ ကိုယ္က စိတ္ဆိုးလို့ ေအာ္တာမဟုတ္ပါဘူးကြာ ကိုု္ယ္ ...... "

Tie me down ( yizhan )[completed]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang