အနည်းငယ်တွန့်ချင်ချင်ဖြစ်နေတဲ့အကျီ ် ကိုဆွဲချကာပြင်လိုက်ပြီး ဆွတ်နေကြရေမွှေးဘူးအသေးလေးကို ထုတ်ပြီး လက်နဲ့လည်ပင်းတွေကိုဆွတ်လိုက်သည်။ချစ်သူနားကပ်တဲ့အချိန်ကြရင်မွှေးနေဖို့ကအဓိကမဟုတ်လား...
အမြဲတမ်းတွန်းဖွင့်ပြီးဝင်နေကြတံခါးလေးကို နှစ်ချက်ဆင့်ခေါက်လိုက်ကာ လက်ကိုင်ဘုကို လှည့်ပြီးအထဲ သို့ဝင်လိုက်သည်။ ပြေပြစ်သည့်နဖူးကျယ်ကျယ်က အနည်းငယ်ကြုံ့နေပြီး လက်ကလည်းကွန်ပြူတာကိုအနှိပ်မပျက်...
"ဖိုင်တွေ ဒီမှာပဲတင်ထားခဲ့ရမလား ဌာနမှူး"
အသံခပ်တိုးတိုးလေးနဲ့ ပြောတော့ ဆတ်ကနဲမော့ကြည့်လာသည်။ချစ်စရာကောင်းလိုက်လေချင်း...
ဝမ်ရိပေါ်က လုပ်လက်စကို လက်စသတ်ပြီးခုံကိုအနည်းငယ်နောက်ဆုတ်ကာ ပေါင်ကိုပုတ်ပြသည်။ပုံမှန်အတိုင်းအကြောင်းသိနေတဲ့ရှောင်းကျန့်ကစွေ့ခနဲထိုင်လာသည်။
"တံခါးသေချာပိတ်ခဲ့လား "
"အွန်း "
မျက်လုံးလေးတွေမှိတ်ကျသွားတဲ့အထိ ရယ်ပြတော့ စိတ်မထိန်းနိင်တဲ့ဝမ်ရိပေါ်ရဲ့နှုတ်ခမ်းတွေက ရှောင်းကျန့်ရဲ့ပါးနှစ်ဖက်ပေါ်တရွှတ်ရွှတ်နဲ့...
ဒီလိုတွေချစ်ရည်လူးချင်လွန်းလို့ ဝန်ထမ်းတွေကို လှမ်းမြင်အောင် သေချာလုပ်ထားတဲ့ မှန်အကြည်တွေကို လိုက်ကာ တွေနဲ့ ပိတ်ပြစ်လိုက်တယ်။အမှန်တော့ ချစ်သူလေးကို ဖက်ပြီး အနားယူချင်ယုံပါ။ ဒီလို အမောဖြေနည်းက ချစ်သူရှိတဲ့လူတွေအချင်းချင်းပဲနားလည်ပေးနိုင်မှာလေ...
အကြောင်းစုံသိနေပေမဲ့ CEO မျက်ကွယ်ပြုထားခြင်း က မတော်ရသေးတဲ့ယောက်ဖကိုကြောက်လို့ဆိုတာ ထက် ကိုယ်ချင်းစာလို့ဆိုတာပိုမှန်ပါမည်။
"ကိုကို... "
"အန်တီက ဘာပြောလည်း "
"ဘယ်သိမှာလည်း အိမ်တောင်မပြန်ဘူး "
ရှောင်းကျန့်ရဲ့ ပခုံးပေါ်မှာခေါင်းလေးအပ်ပြီး မျက်လုံးလေးတွေပါမှိတ်ထားတဲ့ လူက ခွေးပေါက်လေးလိုပဲ လေးတိလေးကန်နဲ့။ဘယ်သူက ထင်မှာလည်း တစ်မိုးအောက်ကတစ်ယောက်ဝမ်ရိပေါ်က ဒီလိုချွဲတတ်လိမ့်မယ်လို့...
YOU ARE READING
Tie me down ( yizhan )[completed]
Fanfictionေဟး ဒီကိစၥကို ေမ့ျပစ္ရေအာင္လ႔ို ေျပာတာမင္းပဲေလ ဘာေတြဗေလာင္းဗလဲလုပ္ေနျပန္တာလည္း ဌာနမွဴးအစုတ္ပလုတ္~