ၿငိမ္သက္ေနတဲ့အခန္းထဲမွာ လူႏွစ္ေယာက္က အေတြးကိုယ္စီနဲ႔......
သူမရဲ႔ ဘဝက အျမဲတမ္းပထမဆံုးဆိုတဲ႔အရာေတြနဲ႔ပဲျပည့္ခဲ႔တယ္။အသာလြန္ဆံုးအေကာင္းမြန္ဆံုး ဆိုတဲ႔ အရာ ေတြကိုပဲ ခံစားခဲ႔ရဖူးတယ္။လူတိုင္းရဲ႔အခ်စ္ခံ အေလးစားခံလူတန္းစားအေနနဲ႔ ေခါင္းအျမဲတမ္းေမာ့ထားခဲ႔တဲ႔သူမက မ်ွေဝခ်င္းဆိုတဲ႔အရာကိုနားမလည္ဘူး ......
လက္မခံခ်င္ဘူး မလိုခ်င္ဘူးဆို ပိုမွန္မယ္ .........
ငယ္ရြယ္တဲ႔ အခ်ိန္မွာ အခ်စ္ကို ရူးသြပ္စြာနဲ႔ တပ္မက္ခဲ႔ေသးသည္။ အခ်စ္ရွိရင္ရင္ျပီးျပည့္စံုမယ္လို့ စဥ္းစားခဲ႔တာက လက္ေတြ႔မွာတက္တက္စင္ေအာင္လြဲေနသည္။ အက်င့္စရိုက္ခ်င္း ခံယူမႈခ်င္းမတူတဲ႔ သူမတို႔ဟာ လမ္းတစ္တဝက္မွာပဲ လမ္းခြဲခဲ႔ျကတယ္။အဆင္မေျပမႈေတြနဲ႔ ဆက္သြားျကမဲ႔အစား ဒီလိုလုပ္လိုက္တာက ပိုအဆင္ေျပတယ္လို့ထင္ခဲ႔လို႔ပါ။ ခ်စ္ခ်င္းတို့ စုတည္ျပီး ျဖစ္ေပၚလာခဲ႔တဲ႔ အစိုင္ခဲေလးက သူတို႔နွစ္ေယာက္ျကားက ဓားစာခံေပါ့ .........
အတၱျကီး တယ္လို့ပဲဆိုဆို ထို အစိုင္ခဲေလးကအစက သူမရဲ႕ထိန္းခ်ဳပ္မႈေအာက္ပဲရိွိေနေစခ်င္ခဲ႔တယ္......
ဒါေပမဲ႔ ေလာကျကီးရဲ႔ သေဘာသဘာဝ အတိုင္း ဘယ္သူက လြန္ဆန္နိုင္မွာလည္း~အေတာင္စံုရင္ အသိုက္ကေန ခြဲထြက္ျကတာပဲ ......
အတတ္နိုင္ဆံုး ဆြဲထားခဲ႔ေပမဲ႔ ဘယ္တတ္နိုင္မလည္း လက္လႊတ္ေပးရမဲ႔အခ်ိန္ကို ေရာက္လာျပီ ေပါ့.........
ခ်င္းဟြာက သူမေရွ႔က သားငယ္ကို ျကည္႔ျပီး တစ္ခ်က္ျပံဳးလိုက္သည္။မ်က္ခံုးေလးထိလုမတတ္ တြန္႔ေကြးေနျပီး နႈတ္ခမ္းကိုလည္းတင္းတင္းေစ့ထားေသးသည္။ဒါက အခ်စ္တြက္ သတၱိေတြေမြးထားခ်င္းေပါ့ ......
မေန့တေန့က မွ အေမ့ ရင္ခြင္ထဲေခါင္းတိုးျပီး ခ်ြဲတတ္တဲ႔ကေလးေလးက အခုေတာ့ တစ္ျခား လူကို ကာကြယ္ေပးဖို႔ အားအင္ေတြျပည့္ေနျပီ ထင္ပါသည္။
"မား ဒါက်ြန္ေတာ္ ေနာက္ဆံုးေတာင္းဆိုခ်ငး္ပဲေနာ္ က်ြန္ေတာ့ကို ေရွာငး္က်န္႔နဲ႔သေဘာတူေပးပါ "
ESTÁS LEYENDO
Tie me down ( yizhan )[completed]
Fanficေဟး ဒီကိစၥကို ေမ့ျပစ္ရေအာင္လ႔ို ေျပာတာမင္းပဲေလ ဘာေတြဗေလာင္းဗလဲလုပ္ေနျပန္တာလည္း ဌာနမွဴးအစုတ္ပလုတ္~