သဲဲသဲနဲ႔ ကဲကဲ (Zawgyi)

1.7K 92 2
                                    

ေရွာင္းက်န့္က လီရွင္းလက္ေမာင္းကိုလႈပ္ရမ္းကာ နႈတ္ခမ္းဆူသည္။လီရွင္း မသိခ်င္ေယာင္ေဆာင္ကာ လုပ္ျပီးသားစာရင္းေတြကို ျပန္လုပ္ေနသည္။

ဒီ ေသာက္ ကေလး ဘာျဖစ္ေနတာလည္း ......

"သာေကာ !က်ြန္ေတာ္ေျပာေနတုန္းလိုက္ခဲ႔ေနာ္ မဟုတ္ရင္ ကိုကို အယ္ ဌာနမွဴးကို လာေခၚခိုင္းမွာ "

ေတြ႔လား ဒင္းတို့အတြဲကို ကို ဒါေတြေသာက္ေျကာမတည့္တာ ငါနဲ႔ေနာ္ ရည္းစားမရွိတာေတာင္ သူမ်ားအတြဲရဲ႔နားပူနားဆာလာခံေနရတယ္ ငါလူးထဲမွပဲ ~

က်ိဳးလီရွင္းက တုတ္တုတ္မလႈပ္ေတာ့ ေရွာင္းက်န့္ မတ္တပ္ရပ္လိုက္သည္။သူကိုစိတ္ပုတ္တယ္ေျပာလည္း သေဘာပဲ ဒါေနာက္ဆံုးလက္နက္ရယ္ ~

"က်ဲ ...... "

ေရွာင္းက်န့္က အသံဆာဆာနဲ႔ေအာ္ေတာ့ က်ဲယမ္ယမ္သာ မက တျခားဝန္ထမ္းေတြကပါ ေရွာင္းက်န့္ကိုျကည့္လာသည္။

"ဟိုေန့က ေလ က်ဲရဲ႔ ခံုေပၚမွာ ေခ်ာကလက္ေတြလာတင္ထားတာ ဘယ္သူလည္းသိလား "

က်ဲယမ္ယမ္က မ်က္နွာေလးပန္းေရာင္သန္းကာ ေခါင္းခါျပသည္။ယမ္ယမ္ကိုျကည့္ျပီးေရွာင္းက်န့္ စိတ္ထဲကျကိတ္ရီသည္။ ျကီးမွဝက္သက္ေပါက္ခ်င္တဲ႔နွစ္ေယာက္ !ေလွာ္ေပးလိုက္ အံုးမယ္ ...

"အဲ႔တာက က်ိဳး အု အြတ္ ......"

ေရွာင္းက်န့္ရဲ႔ စကားတို့လို့တန္းလန္းက က်ိဳးသာေကာရဲ႔ လက္ေအာက္တြင္ေပ်ာက္သြားသည္။ဒါေတာင္ ေရွာင္းက်န့္ က်ိဳးသားေကာ လက္အုပ္ထားသည့္ ျကားက ဝူးဝူးဝါးဝါးနွင့္ေအာ္ေနေသးသည္။တံုးလို္က္တဲ႔က်ိဳးသာေကာ ဒီလိုလုပ္ေတာ့မွ အကုန္လံုးရိပ္မိကုန္မွာေပါ့ ~

"က်န့္က်န့္ မင္းေျပာေတာ့ ဌာနမွဴးနဲ႔ အတူတူ ဆိုင္ခြဲေတြလိုက္ျကည့္ဖို့ လာေခၚတာဆို လာေလ သြားျကမယ္ သူမ်ား က အမည္မေဖာ္ခ်င္လို့ မသိေအာင္လာတင္တာကြာ မင္းက ေျပာ ျပလို္က္လို့ မေကာင္းပါဘူး လာလာ "

ေရွာင္းက်န့္ကို အတင္းဆြဲေခၚသြားတဲ႔ က်ိဳးလီရွင္းကိုျကည့္ျပီး ယမ္ယမ္က ေခါင္းငံု႔ကာ ျကိတ္ျပံဳးသည္။ဟိုတစ္စု ဒီတစ္စု ဝန္ထမ္းေတြကလည္း ဒီအျဖစ္ကို ျကည့္ျပီး ျပံဳးစိစိနဲ႔ ~သူတို့ရံုးရဲ႔ ေဂၚမစြံ နွစ္ေယာက္က မျကာခင္မွာ အဆင္ေျပေတာ့မွာမို့ေလ ......

Tie me down ( yizhan )[completed]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang