စားပြဲရဲ႔အစြန္းနွစ္ဖက္မွာ တစ္ဖက္တစ္ခ်ပ္စီထိုင္ေနတဲ႔လူနွစ္ေယာက္က တစ္ေယာက္မ်က္နွာ တစ္ေယာက္စိုက္ျကည့္ေနျကသည္။တစ္ေယာက္ကေတာ့ မယံုျကည္ေသာမ်က္လံုးေတြနဲ႔ လိမ္ညာမႈေတြကိုရွာေဖြေနကာ ေနာက္တစ္ေယာက္ကေတာ့ ခ်စ္ရည္ရႊန္းလဲ႔ေသာမ်က္လံုးမ်ားျဖင့္~
"က်ြန္ေတာ္က ဌာနမွဴးဝမ္ ကို မယံုဘူး ဘာလို့ဒီလိုေျပာင္းလဲသြားတာလည္း "
"ကိုယ္မေျပာင္းလဲပါဘူးကိုယ့္ ခံစားခ်က္ေတြကို ေသခ်ာမသိခဲ႔ရံုပါ "
"ဒါဆို ဒီအလုပ္မွ က်ြန္ေတာ္တို့ဆံုတာ သံုးနွစ္ေတာင္ရွိျပီ အခုမွ ခံစားခ်က္ေတြကိုနားလည္တာလား "
ပလိပ္စစ္သလိုစစ္ေနတဲ႔ ေရွာင္းက်န့္ေျကာင့္ဝမ္ရိေပၚက အျကံအိုက္သြားသည္။သူကိုယ္တိုင္လည္းဒီအေျဖကို မေျဖတတ္။ဟုတ္တယ္လို့ေျပာလိုက္ရင္လည္း ခ်စ္တယ္လို့ ျပန္မျကားရပဲ ရိုက္ထုတ္ခံရမဲ႔ကိန္းမွာရွိတယ္။
"မေျဖတတ္ေတာ့ဘူးလား ? ဟိုကိစၥနဲ႔ပတ္သတ္ျပီးစိတ္လႈပ္ရွားေနတာဆိုရင္ေတာ့မပူပါနဲ႔ အထိေတြ႔မွာသာယာတာလည္းျဖစ္ေကာင္းျဖစ္နိုင္တယ္"
"ကိုယ္က ဆယ္ေက်ာ္သက္ အထက္တန္းေက်ာင္းသားမွမဟုတ္တာ မင္း အရင္ကကိစၥေျကာင့္ ကိုယ့္အခ်စ္ကိုမယံုျကည္ေကာင္းမယံုျဖစ္နိင္တယ္ ဒါေပမဲ႔ မင္းး အေျဖျပန္ေပးဖို့ေတာ့ စဥ္းစားေပး "
အာဏာျကီးနဲ႔ အမိန့္ေတြလာေပးေနတဲ႔ ဌာနမွဴးကိုျကည္႔ျပီးေရွာင္းက်န့္ကစိတ္အိုက္လာတယ္။ဒီလိုပံုစံနဲ႔ သူတို့ဘယ္လိုေရွ႔ဆက္သြားနိုင္မွာလည္း ?
" က်ြန္ေတာ္ မသိဘူူး လူတစ္ေယာက္ကိုခ်စ္မိလားမခ်စ္မိဘူးလို့လားဆိုတာ မေဝခြဲတတ္ဘူး "
မ်က္လံုးအိမ္ေလးေတြဟိုေရႊ႔ဒီေရႊ႔နဲ႔ေရွာင္းက်န့္က မ်က္နွာေလးငဟ္ျပီးေျပာသည္။ျကည့္ရတာ ဒီအေျခေနတြက္သူစိတ္ရႈပ္ေနပံုပဲ။ျပသနာမရွိပါဘူး ငတံုးေလးေတြကပိုခ်စ္ဖို့ေကာင္းတယ္။
"ကုိယ္က မင္းသိလာေအာင္လုပ္ေပးမယ္ဆိုရင္ေရာ အဆင္ေျပလား "
"ဌာနမွဴးက ဘယ္လိုလုပ္ေပးမွာလည္း "
"ဒါကလြယ္ပါတယ္ မင္းစိတ္ကိုယ္မင္းသိေအာင္ ကိုယ္နဲ႔အနီးဆံုးေနရာမွာေနျပီး မင္းရဲ႔ရင္ခုန္သံေတြကို ျပန္နားေထာင္ေပ့ါ "
YOU ARE READING
Tie me down ( yizhan )[completed]
Fanfictionေဟး ဒီကိစၥကို ေမ့ျပစ္ရေအာင္လ႔ို ေျပာတာမင္းပဲေလ ဘာေတြဗေလာင္းဗလဲလုပ္ေနျပန္တာလည္း ဌာနမွဴးအစုတ္ပလုတ္~