33: Yıkım

1.4K 126 57
                                    

oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen, sevgiyle okuyun <3

War - Why Can't We Be Friends

SYML - Fear of the Water

I Am Waiting for You Last Summer - Through the Walls

I Am Waiting for You Last Summer - Through the Walls

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

KIZIL ŞAFAK

33. Bölüm:
"Yıkım."

Geçmişi düşündüm.

Gözümün önünde her şey bir karadeliğe kapılır gibi çekilse bile sakinlikle durdum; başımızdan gelip geçenleri, yaşadıklarımızı ve bu yola nasıl bir adım attığımızı düşündüm.

Dönüm noktası neydi? Hangi seçeneği seçmiştik ve buraya adım atmıştık, hangi yolu takip etmiştik de burada bulmuştuk kendimizi? Nerede hata yapmıştık?

En büyük hatamız güvenmekti belki de.

Güven aldatırdı, güven yalancıydı.

"Şerif, bin arabaya!" Atılan çığlık ve haykırışlar zihnimin sesi miydi yoksa çevremin oluşturduğu bir gürültü müydü anlayamıyordum. Yoktum ben, silinmiştim. Benim kalbimi sökmüşlerdi, bunun bu kadar sarsıcı olacağını tahmin etmiştim.

En büyük hatamız korkmamıza rağmen öylece dikilmeye devam etmemizi belki de.

"Baba! Baba!"

"Saraç, aç gözlerini!"

"Şerif sana arabaya bin dedim!"

"Birisi Güneş'i alsın!"

"Ömer Bey, benimle kalın! Doktora haber verin çabuk!"

Kafam karıştı, görüşüm karardı ve sarsıldım, her şey zihnimde yankılandı ve birkaç adım geriye doğru gittiğimde sırtım arabanın kapısına yaslandı.

Gözlerimi yumdum, burnumdan derin bir nefes aldım. Güneş'tim ben. Adım Güneş Karakum'du, Şafak'ın kızıydım. Arkadaşlarım olmuştu, bir tanesini kaybetmiştim. Başka bir tanesini kaybetmeyecektim. Altından kalkabilirdim.

Evet, ne olduğunun farkındayım. Kurtarmam lazım, herkesi kurtarmam lazım hem de tam şu an. Kalbim ne kadar kırık olursa olsun, ne kadar çok korkarsam korkayım. Bir şey yapmalıyım.

Hayır.

Bu ben değilim.

Bir şey beni ele geçiriyor, elim kolum bağlı sanki. Nefret mi bu, intikam hırsı mı? Bedenimi ele geçiren bu yabancı şey de ne? Bana ne oluyor?

Ben kimim?

Hayır.

Ben neyim?

KIZIL ŞAFAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin