bölümü tek oturuşta bitirebilenin sihirli güçleri vardır
bu bölümü bitirmek için gece uyumadım, aşırı uzun da bir bölüm oldu yani şimdi direkt uyumaya gidiyorum, umarım uyandığımda bir sürü bildirim almış olurum <3
sevgiyle okuyun <3
KIZIL ŞAFAK
ÖZEL, PARALEL
♫
Hazy, Miracle
Clouds, Jon Aldara - If These Walls Could Speak
Philipp Beesen, Shadow Warrior
Şebnem Ferah, Korkarak Yaşıyorsan
Cem Adrian, Şeker Prens ve Tuz Kral
Muse, Time is Running Out
Thomas Bergersen, Merethe Soltvedt - Children of the Sun
Büşra Kayıkçı, Doğum / Birth
Alcest, Sur L'Océan Couleur De Fer
⭕
Zaman çizgisinde bir kız nefes aldı.
Nefes ciğerlerine battı,
Ama ciğerlerine batıp ona acı veren o nefes olmasa yaşayamazdı.
Hızlı adımlarım beni yürütmeye çalışırken aynı anda çantamı karıştırmak çok zordu. "Mahvolacağım," diyerek nasıl bir durumun içinde olduğumu hatırlattım kendime, sonra kalbim kasıldı çünkü korkuyordum. "Mahvoldum ben, tamamen bittim." Soran olursa, okula yürüyerek gitmeyi pek severdi dersiniz.
Aceleci sarsak adımlarım ve çantamın içinde aradığım ders notlarım yetmezmiş gibi bir de telefonumun o iğrenç melodisi kulaklarımı doldurunca sinirle inledim. Derse geç kalmış olmayı o an boş verdim ve terleyen boynuma yapışan saçlarımı geriye ittirip cebimdeki telefonu çıkardım. "Efendim?"
"Güneş neredesin? Hani dersin yoktu?" Nefes nefese kalmış olmamı umursamadan hızlı adımlarla ilerlemeye devam ettim.
"Ben öyle sanıyormuşum maalesef," dedim kendime hala inanamazken. Dakik ve programlı bir insandım, bugün olan dersi nasıl unutmuştum aklım almıyordu. "Tam olarak yedi dakika sonra dersim başlıyor ve benim okulla aramda yirmi dakika var. Taksi de bulamıyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZIL ŞAFAK
FantasyAslında her zaman bir çemberin etrafında dönüp duruyorduk, hem de defalarca. Döngü. Döngü, döngü, döngü. Döngü. Beni siz yarattınız. Bunu siz yarattınız. Ve şimdi, Kendi yarattığınızdan korkuyorsunuz. - "Atlas Kumsalında, güneş ışı...