Önümüzdeki dört bölümü bir maraton olarak düşünebilirsiniz. Bütün karakterlerin ağzından kısa olacak şekilde teker teker bölümler gelecek, sonra finale çok yaklaşmış olacağız. Finalden önce bütün karakterlerimi anlayın, görün istedim.
Sevgiyle okuyun <3
Lana Del Rey - Young and Beautiful
Three Days Grace - Me Against You
Metallica - My Friend of Misery
KIZIL ŞAFAK
26. Bölüm:
"Işıklı Yıldız Gözyaşları."Işık Gürler, 2019
"Ağzını sıkı tutacaksın," demişti. "Yoksa iki dudağını birbirine dikerim."
Yapardı, biliyordum.
Ve yine biliyordum; ben dışıma yansıttığım gibi güçlü ve korkusuz değildim.
Ama aynı zamanda hem sonsuza kadar acı çekecek kadar fedakâr, hem de ölmemek için başkalarını harcayacağım kadar da bencildim.
Gözlerimin var olmamasını ilk defa on yaşımda diledim. Kulaklarımın duyamamasını, korkularımı anlayamayacak kadar hissiz olmayı.
Aklımın gitmesini istedim ben.
Çünkü onlar olmasaydı, ben hissedemeseydim acılar da var olmazdı. Korkular da var olmazdı.
Ama yine de ölmek istemedim.
Çünkü ben bu dünyada iki kişiydim. Sadece ışık değildim, benim bir yansımam vardı.
Benim bir Yansı'm vardı.
Tek başıma ölemezdim, belki de bencilliğim bundandı. Yansı olmasaydı belki de ruhum çoktan göğe yükselmişti, dünyada benden geriye sadece hatıralarım kalmıştı.
Ben parlamalıydım.
Her ne kadar gözlerimin ardındaki elektrikleri kesmiş olsalar da, en azından parlarmış gibi yapmalıydım.
Çünkü ışıklar parlardı.
Parlamak zorundalardı, gece olduğu zaman ışığı söndürdüğümde kimse karanlıkta beni fark etmezdi.
Ellerimle oynamaya devam ediyordum. Benim var oluşum sesimdi. Benim sesim vardı, ellerim işlevsizdi.
Çünkü hiçbir zaman ellerimden bir şey gelmezdi.
Ben şarkı söylerdim, ben dublaj yapardım, ben oyunculuk yapardım.
On yaşımdan beri rolden çıkamıyordum, bunun için oyuncuydum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZIL ŞAFAK
FantasyAslında her zaman bir çemberin etrafında dönüp duruyorduk, hem de defalarca. Döngü. Döngü, döngü, döngü. Döngü. Beni siz yarattınız. Bunu siz yarattınız. Ve şimdi, Kendi yarattığınızdan korkuyorsunuz. - "Atlas Kumsalında, güneş ışı...