KIZIL ŞAFAK

1.3K 92 78
                                    

Merhaba, ben Meyra Özer.

Şu anda hislerimi ifade edecek sözcük yok. Sadece... Bitti işte. Bitirdim.

Buraya kadar okuduysanız tebrik etmek istiyorum. Sıradan bir kitap formatında tam tamına 1200 sayfadan daha uzun bir şey okudunuz. Bitirdiğiniz tarihi isterseniz buraya atabilirsiniz.

Hayatımda ilk kez bir kitap yazmayı bitirdim. Bu benim olgunlaştığımı hissettiğim, büyüdüğümü hissettiğim ilk an. İlk defa bir işimi yarım bırakmamış olabilirim ve bu kitabın sonucunda öyle çok şey öğrendim ve öyle çok geliştim ki bunların haddi hesabı yok.

Yazarken çok içine girdiğim ve herkesi benimsediğim bir kitaptı. Güneş'le birlikte üzüldüm sürekli, Atlas'la birlikte çaresiz kalıp çözümler ürettim, Kumsal'la birlikte sorumluluk almayı öğrendim, Yansı'yla birlikte insanlardan korkmamayı ve üstesinden gelmeyi öğrendim, Işık'la birlikte eğlendim ve Doğu'yla birlikte sevdim. Aslında bakınca, bütün karakterlerimin hepsi benden ayrı bir parça. Hepsinde kendi özelliklerim var, belki de onlara bağlanmamın nedeni bu oldu.

Ne hissettiğimi çözemiyorum, zaten genelde ne hissettiğini bilemeyen bir insanımdır. 

Kızıl Şafak her ne kadar okuyan herkes tarafından beğenilse de talihsiz bir kitap oldu. Bölümlerin uzunluklarını fark etmişsinizdir. Kısa bölümler asla içime sinmiyordu ve uzun bölüm yazdığım için de hemen bitiremeyip sık sık bölüm paylaşamıyordum. Bölüm paylaşma düzenim olmadığı için Kızıl Şafak çok fazla insanın karşısına çıkamadı, çok uzun bir süre sıfır yorum alarak devam ettim. Beni motive eden hiçbir şey yoktu ve başaramadığımı, hiçbir zaman da başaramayacağımı hissediyordum. Kızıl Şafak'ın beni yıprattığı çok an oldu, yazmaktan yorulduğum da oldu.

Ama bu kitabı tam da hayatımı etkileyecek bir karar verdiğim dönemde yazmaya başladım. Bir şeyi yarım bırakmıştım, başka bir şeyi daha yarım bırakmak istemiyordum bunun için hep sonuna kadar mücadele ettim bu kitapla. Sonra yorumlar gelmeye başladı, biliyorum okunma sayısı hala çok fazla değil, aktifliğin de çok fazla olduğunu söyleyemem ama okuyup da yorum yapan birkaç insan var artık. Hatta instagramdan konuştuğum birkaç kişi de var, bölüm yazarken heyecanımı paylaştığım kişiler çok fazla.

Siz olmasaydınız Kızıl Şafak belki de yarım kalacaktı ve asla bitirmeyecektim. İyi ki varsınız, yorumlarınız için çok teşekkür ederim <3

Ve ayrıca, yazdığım ilk günden beri beni destekleyen ve attığım bütün bölümleri okuyan ablam Elif Sena'ya çok teşekkür ederim. Ve son zamanlarda bilgisayarını aşırı fazla kullanmama ses etmediğin için de teşekkürler... Kendisinin bu kurguya dokunuşları çok fazlaydı.

Kendimden bahsetmek istiyorum biraz. On yedi yaşındayım, 29 Ekim 04'te doğdum. EVET BİLİYORUM HALA TAM ON YEDİ OLMADIM AMA BURAYI BOŞ VEREBİLİRİZ... Wattpad'e ilk altıncı sınıfta girdim ve yazdığım kitaplar... EgoBey isminden tutun Gizli Vampir kitabına kadar her tür şeyi yazdım ve size yemin ederim o kadar kötüydü ki hepsi okurken düşünceleriniz falan kanıyordu. Kızıl Şafak'a gururla bakıyorum şimdi, bu resmen ne kadar geliştiğimin kanıtı.

İlk yazdığım kitap deftere yazdığım, ACIKLI HİKAYELER SERİSİ 1 idi. Hayal gücümün örneği olan o kitabın konusunu anlatayım size... iki kardeş vardı... kaçırılıyorlardı... dilendiriliyorlardı sokakta... bir kardeşin kolunu kesiyorlardı... iki kaşıklık yemek için iki dakika süre veriyorlardı... sonra diğer kardeşi kesiyorlardı ve parçalarını küvete atıp diğer kardeşe gösteriyorlardı... arkadaşlar... ben vahşet görüyorum????? sonra bilin bakalım ne oluyordu???  tw: spoiler :p PARÇALARA AYRILAN KARDEŞ ÖLMEMİŞ ASLINDA PARÇALARA AYRIDIKLARI ŞEY PLASTİK MANKENMİŞ.

bi kere de şaşırt meyra cidden LKDGMLDGMDKJGIEROJTEIO 

Neyse burayı boş yapmak için yazmıyorum, içimdekileri boşaltmak ve rahatlamak için yazıyorum çünkü Kızıl Şafak bittikten sonra anca böyle sakinleştirebilirdim kendimi.

Umarım Kızıl Şafak'tan benim aldığım gibi siz de dersler almışsınızdır. Kimsenin kalbini kırmamayı, hiçbir şeyi bekletmemeyi, ince düşünmeyi, KİMSEYE GÜVENMEMEYİ, pişmanlıklarımla ve hatalarımla yüzleşmeyi öğrendim ben.

Sizi bilmem ama ben Kızıl Şafak'ı çok özleyeceğim :((

Beni instagramdan takip ederseniz çok mutlu olurum bu arada, final hakkındaki düşüncelerinizi yazmanızı ve onları okumayı da çok isterim.

MAVİNİN SON UYKUSU adlı kitabımda yazmaya devam ediyor olacağım, profilimden ulaşabilirsiniz o kitaba, onu da okumanızı çok isterim.

Şimdilik,

Hoşça kalın. 

Hoşça kal Kızıl Şafak, sana da teşekkür ederim <3

- MEYRA ÖZER

KIZIL ŞAFAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin