merhaba, bölüme başlamadan önce bence derin bir nefes alın çünkü özellikle son kısımları yazarken mahvoldum ben
yorumlarınızı çok merak ediyorum, aşırı motive oluyorum, paragraf arası yorumlar yapmayı unutmayın lütfen, oy da verin bence <3
bu seferlik bu bölümü nefretle okuyabilirsiniz :))
Redd - İtiraf
Tamer - Beautiful Crime
Shamrain - No One Remembers Your Name :(
Shamrain - Raindrops
KIZIL ŞAFAK
32. Bölüm:
"Canavarın Uyanışı."Atlas Kaygı, her zaman.
Kelimelerin tuşlara vuran parmakların arkasına saklanacağı türden bir hayata sahiptim.
Aynaya baktığım zaman gördüğüm şey ben değildim. Beni yontmuştu, kendi istediği hale getirmişti, ben heykeltıraşın elinden çıkan o eserdim.
Ben, hayattan nefret eden bir heykeltıraşın ortaya çıkardığı o acı dolu eserdim.
İlk korktuğumda üç yaşındaydım. Annem, ölmemesi için başka birisinin önüne geçtiğinde. Sonra bir daha hiç sakinleşmemiştim çünkü beni yatıştıran tek kişi annemdi.
Ve hayatım boyunca o kadar korkarak yaşamıştım ki artık hepsi bitsin istiyordum.
"Sence beynimiz korkuyu yönetebilir mi?"
Anatomi dersinde, hocamdan özel olarak ders alırken hiç olmadık yerde sormuştu bu soruyu bana. Babamın bana yaptığı tek iyilikti sanırım bu, lise bittikten sonra özel olarak tıp dersleri görmüştüm.
Elimde kalın bir ansiklopedi tutuyordum, hatırlıyorum, altı yüz ikinci sayfadaydım, parmak uçlarım ansiklopedinin sert ve kalın kapağı yüzünden toza bulaşmıştı, sayfa toplam dört yüz elli iki kelimeden oluşuyordu. Neden saydığımı bilmiyordum ama sayfanın ortasında gördüğüm bir kelimenin bana hissettirdiği duygular yüzünden böyle bir kaçış yöntemi bulmuştum.
"Sence beynimiz korkuyu yönetebilir mi?"
Beyin, her şeyiyle sırdan ibaret olan kusursuz bir mekanizmaydı.
Keşfedilmeyen yüzlerce noktası vardı, her an sürprizlerle doluydu. Karşılaştığım soruya karşı hafifçe gülümsemiştim. "Dünyaca ünlü bir tıp dehasına göre fazla kolay bir soru."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZIL ŞAFAK
FantasyAslında her zaman bir çemberin etrafında dönüp duruyorduk, hem de defalarca. Döngü. Döngü, döngü, döngü. Döngü. Beni siz yarattınız. Bunu siz yarattınız. Ve şimdi, Kendi yarattığınızdan korkuyorsunuz. - "Atlas Kumsalında, güneş ışı...